پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

شریعتی‌نیا، وفایی‌پور، عباس‌پور و طغانی به نیمه نهایی راه یافتند

شریعتی‌نیا، وفایی‌پور، عباس‌پور و طغانی به نیمه نهایی راه یافتند

مسابقات سه وزن سوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف با راهیابی چهار نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی این رقابتها پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی پور در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۲ دومانتاس پایولیوسنکو از لیتوانی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر صفر استفان ریچموس از سوئیس را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر آیمار آندروسی از استونی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم دانیال شریعتی نیا پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر لوکاس کراساسکاس از لیتوانی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ماگومدگادجی نوراف از مقدونیه را با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم مصطفی طغانی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر جونگ از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر پاریس کاریپی از آلبانی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

کشتی فرنگی:

در وزن ۶۰ کیلوگرم سجاد عباس پور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۸ مقابل مارتین ولیف از بلغارستان به پیروزی دست یافت. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر ۱ هلاری ماگیسالو از استونی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا ارقش پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۵ مغلوب مالخاز آمویان دارنده مدال های طلا و برنز جهان از ارمنستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *