جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

شه‌بخش: هیچ کس به اندازه من سختی نکشیده/ قرارداد بوکسورهای خارجی به اندازه مسی و رونالدوست

شه‌بخش: هیچ کس به اندازه من سختی نکشیده/ قرارداد بوکسورهای خارجی به اندازه مسی و رونالدوست

اولین المپین استان سیستان و بلوچستان گفت: از کودکی وضع مالی خانواده‌ام اصلا خوب نبود و سعی می‌کردم مخارج خودم را دربیاورم.

دانیال شه‌بخش در گفت و گو با فارس، در خصوص پیگیری تمرینات در وضعیت کرونا، اظهار داشت: با کادر فنی و مربیان تیم ملی در تماس هستم و تمریناتم را با هماهنگی استکی سرمربی تیم ملی، در خانه انجام می دهم. به صورت انفرادی با مربی شخصی و شهرمان در یک باشگاه کار می‌کنم.

وی در خصوص حضور در لیگ امسال نیز گفت: از چند تیم برای شرکت در لیگ 99 پیشنهاد داشتم ولی هنوز قرارداد نبسته‌ام. باید منتظر باشیم تا تکلیف قطعی مشخص شود. بوکس استان سیستان و بلوچستان نیز یک نماینده در لیگ دارد و اولویتم حضور در این تیم است. اگر تیم دیگری مبلغ بیشتری به من پیشنهاد بدهد، باز هم تیم استانم را انتخاب خواهم کرد.

وی ادامه داد: اگر نماینده استانمان در لیگ حاضر نشود، مجبورم برای یک تیم دیگر مشت بزنم تا آمادگی خود را برای حضور در مسابقات بین‌المللی و المپیک بالا ببرم.

* قرارداد بوکسورهای خارجی به اندازه مسی و رونالدوست

شه‌بخش در مورد اینکه دنبال بازار گرمی نیست، عنوان کرد: اصلا نمی‌خواهم بگویم که المپیکی هستم و باید پول بیشتر به من بدهند ولی در دنیا، بوکسورها قراردادهایشان به اندازه مسی و رونالدو است. بوکسورهای ایرانی به اندازه 5 درصد فوتبالیست های وطنی پول نمی‌گیرند.

بوکسور زاهدانی در خصوص اینکه بزرگان ایران از قراردادهای با مبالغ پایین گلایه داشتند، اذعان داشت: علیرضا استکی و احسان روزبهانی جز بزرگان هستند و حق دارند از مبالغ پایین شکایت داشته باشند. این دو تجربه زیادی در کشورمان دارند و باید پیشرفتی در مبالغ بوکسورها حاصل شود تا ملی پوشان با یک قرارداد خوب و روحیه بخش، آماده گزینشی و المپیک توکیو شوند.

* سیستان و بلوچستان حتی با محرومیت توانایی درخشش دارد

شه‌بخش با اشاره به اینکه مردم سیستان و بلوچستان با شرایط سخت هم توانایی‌های خود را نشان می دهند، تصریح کرد: با همه محرومیت‌ها، توانستم سهمیه المپیک توکیو را بگیریم و این موضوع توانایی و استعداد ورزشکاران و مردم استان را نشان می‌دهد. امیدوارم در سایر رشته‌ها نیز هم‌استانی‌هایم سهمیه بگیرند و در میادین بین‌المللی بدرخشند. امیدوارم یک مقدار نسبت به استان‌مان توجه و رسیدگی بیشتر از قبل شود تا مردم شایستگی خود را ثابت کنند.

* هیچ کس به اندازه من سختی نکشیده

اولین المپین استان سیستان و بلوچستان درباره اینکه هیچگاه از جایگاه ضعف با کسی صحبت نخواهم کرد، گفت: هیچ کس به اندازه من برای رسیدن به تیم ملی سختی نکشیده. سایر نفرات تیم ملی با یک انتخابی به اردو دعوت شدند ولی من با اینکه یک سر و گردن از اردونشینان بالاتر بودم، همیشه با درهای بسته مواجه می‌شدم.

* از بچگی کارگری کردم

شه بخش با اشاره به اینکه از دوران نوجوانی کار می‌کردم، اظهار داشت: از دوران کودکی وضع مالی خانواده ام اصلا خوب نبود. سعی می کردم مخارج زندگی خود را دربیاورم. مکانیک بودم و این شغل فنی زیاد درآمد نداشت ولی بعدها به کارگری و شغل آزاد پرداختم تا به ورزشم ادامه دهم. اکثر اوقات بخاطر کار زیاد دیر به تمرین می‌رسیدم. بعدازظهرها خسته از کار به محل تمرین می‌رفتم.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به هدفم بیشتر ممارست می کردم چون می دانستم که هرچه بیشتر زحمت بکشم، به بالاترین جایگاه خواهم رسید و خدا هم هوای من را داشت و مزد زحماتم را داد.

* اتومبیل را به کسی که نیاز دارد، بدهند

ملی پوش بوکس کشورمان در خصوص اینکه اتومبیل ندارد، خاطرنشان کرد: هدایا و پاداش حضور در بازیهای المپیک توکیو را گرفته ام ولی با 80 میلیون که دارم هم نمی شود کاری کرد. حتی نمی شود ارزان قیمت ترین اتومبیل را خرید. هنوز هم اتومبیل و وسیله حمل و نقل شخصی برای رفتن به سر تمرین ندارم.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *