پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

علیپور: 5سال بازی کردم اما مهاجم‌خارجی ۵۰۰هزار یورو می‌گیرد .

علیپور: 5سال بازی کردم اما مهاجم‌خارجی ۵۰۰هزار یورو می‌گیرد .

*به بچه های خودمان که در ایران می رسد، توجهی نمی شود. من 5 سال در تیم بوده ام و هیچ حاشیه ای نداشته ام و خودتان می دانید قرارداد مالی من چقدر است ؟

علی علیپور مشکلات مالی را دلیل اصلی عدم رضایتش برای ادامه همکاری با پرسپولیس عنوان کرد.

علی علیپور یکی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بود که دیرتر از سایرین به تمرینات اضافه شد و صحبت هایی در مورد خروج او از ترکیب تیم و حضورش در فوتبال بلژیک شنیده می شد. این بازیکن در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان در این رابطه توضیح داد: من طبق قراردادی که یک سال دیگر باقی مانده، به تمرین می آیم تا تکلیفم مشخص شود.

او در مورد سرمربی جدید پرسپولیس گفت: مربی خوبی است. فعلا در حال انجام کارهای بدنی و تاکتیکی هستیم تا برای شروع فصل آماده شویم.

علیپور در مورد جدایی احتمالی در روزهای باقی مانده بیان کرد: با باشگاه صحبت کرده ام؛ قرار است خواسته های من و باشگاه بعد از سال ها برآورده شود تا یک سال دیگر هم در خدمت پرسپولیس خواهم بود. این ها همه بستگی با همکاری باشگاه دارد. خودتان 5 سال است که شرایط من را می دانید ولی هیچ وقت حاشیه نداشته ام ولی بعد از 5 سال که خودم را عضوی کوچک از پرسپولیس می دانم، دوست دارم همکاری خوب داشته باشم.

او در مورد گلایه هایش ادامه داد: باشگاه پرسپولیس در طول فصل شاید 500،600 هزار یورو یا دلار برای یک بازیکن خارجی می دهد ولی به بچه های خودمان که در ایران می رسد، توجهی نمی شود. من 5 سال در تیم بوده ام و هیچ حاشیه ای نداشته ام و خودتان می دانید قرارداد مالی من چقدر است.

او در مورد اینکه باشگاه از خروجش درآمد کسب می کند، توضیح داد: بله می رسد ولی شرایط طوری است که باشگاه به همه بازیکنان احتیاج دارد. من کوچک همه بچه ها و باشگاه هستم ولی تا قبل از رفتن به ترکیه باید ببینیم چه چیزی پیش می آید.

منبع : ورزش سه

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *