پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

فساد دامن شهرداری های رژیم صهیونیستی را هم گرفت

فساد دامن شهرداری های رژیم صهیونیستی را هم گرفت

در سایه گزارش های متعدد منتشر شده تاکنون درباره فساد گسترده در نهادهای مختلف رژیم صهیونیستی، این بار مقامات صهیونیست از فساد در شهرداریهای این رژیم و دستگیری چهار نفر در این ارتباط پرده برداشتند ، به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، مقامات رژیم صهیونیستی “رامی گرینبرگ” شهردار شهر ” بتاح تکفا ” واقع در شرق تل آویو در سرزمینهای اشغالی  را به جرم ارتکاب فساد بازداشت کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، مقامات رژیم صهیونیستی “رامی گرینبرگ” شهردار شهر ” بتاح تکفا ” واقع در شرق تل آویو در سرزمینهای اشغالی  را به جرم ارتکاب فساد بازداشت کردند.

این روزنامه افزود: رامی گرینبرگ در دفتر کارش به اتهام گرفتن رشوه و سایر فسادهای مالی و اداری بازداشت شد و دادگاه حکم بازداشت موقت او را شش روز تمدید کرد.

یدیعوت آحارنوت همچنین از بازداشت شهردار شهرک “یائیف بینیتا” در سرزمین های اشغالی و دو تن دیگر از مسئولان این شهرداری خبر داد.

بازداشت این چهار نفر به دستور بازرسان واحد تحقیق در زمینه فسادهای مالی و اداری انجام پذیرفت .

به گفته این روزنامه صهیونیستی، این چهار مقام مسئول صهیونیست به گرفتن رشوه، خیانت در امانت، فریبکاری و جعل اسناد شرکت ها و پول شویی و جرایم مربوط به مالیات بر درآمد و قانون مالیات بر ارزش افزوده متهم هستند.

به نوشته یدیعوت آحارنوت، تحقیقات اداره پلیس رژیم صهیونیستی به دنبال مشکوک شدن در دوران مبارزه انتخاباتی مقامات محلی در سال ۲۰۱۸ آغاز شد که طی آن صدها هزار شیکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) به نفع حوزه انتخابیه “گرینبرگ” مبادله شد که در آن دوران نامزد تصدی پست شهرداری بود. او به حامیان انتخاباتی خود قول داده بود که پس از انتخاب شدن به آنها در فعالیت های اقتصادیشان کمک کند.

برپایه این گزارش، خسارات سالانه تخمین زده شده در رژیم صهیونیستی از سوی اداره بازرسی این رژیم ناشی از اختلاس بین ۶ تا ۹ میلیارد شیکل (۱ میلیارد و ۷۶۰ میلیون دلار تا ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار) است. ۸۰  درصد از اختلاس‌های کشف شده در دو سال گذشته توسط اعضای ارشد سازمان‌ها انجام شده است. با وجود این، هیچ وزارتخانه دولتی سیاست مدیریت یا کمیته راهبری برای مدیریت ندارد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *