جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

فکری: استقلال و فولاد مدعی قهرمانی در لیگ هستند

فکری: استقلال و فولاد مدعی قهرمانی در لیگ هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان مدعی قهرمانی در لیگ هستند لذا بازی سختی مقابل تیم فولاد خوزستان داریم.

به گزارش ایرنا محمود فکری پیش از دیدار با فولاد خوزستان در اهواز بیان کرد: خوشحالم که نخستین بازی خارج از خانه ما در این فصل ، در استان و شهری برگزار می‌شود که خانه دوم استقلال است و امیدوارم روز جمعه با انجام یک بازی خوب، دل هواداران را شاد کنیم.

وی با بیان اینکه هر ۲ تیم بازی سختی در پیش دارند گفت: فولاد خوزستان از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و از آنجا که ما و آنها به دنبال کسب امتیاز هستیم فکر می‌کنم شاهد بازی قشنگی باشیم.

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه بازیکنان ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داشته و تمرین خوبی را پشت سر گذاشتند افزود: هدفمان این است که از این بازی، دست پر به تهران برگردیم و جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه پنجره نقل و انتقالاتی تیم استقلال باز شده و در بازی مقابل فولاد خوزستان می‌توانیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم هر چند سه بازیکن استقلال را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

فکری افزود: در بازی مقابل فولاد خوزستان، محمد نادری، سیداحمد موسوی و سیاوش یزدانی را در اختیار نداریم اما نگرانی خاصی بابت این موضوع نداریم چرا که انگیزه بازیکنان ما زیاد است. امیدواریم این دیدار به دور از مسایل حاشیه‌ای بوده، و شاهد یک بازی سالم باشیم.

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان از ساعت ۱۶:۴۰ روز جمعه در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزار می‌شود.

تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان با ترتیب با سه و یک امتیاز در مکان‌های چهارم و یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *