شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

فکری: با این صدرنشینی چیزی عاید استقلال نمی‌شود/ امیدوارم تیم‌های ایرانی قهرمان آسیا شوند

فکری: با این صدرنشینی چیزی عاید استقلال نمی‌شود/ امیدوارم تیم‌های ایرانی قهرمان آسیا شوند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان ما صبوری کردند و خوشبختانه در هفته ششم به صدر جدول رسیدیم ولی با این جایگاه در حال حاضر به ما چیزی نمی‌دهند. چه من سرمربی استقلال باشم و چه  هر فرد دیگری، به مشکل می خوریم.

به گزارش فارس، محمود فکری در خصوص حضور استقلال در صدر جدول رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: جا دارد از تک تک بازیکنان تشکر کنم که تلاش کردند. یکسری مشکلات و کم و کاستی ها در تیم  و البته یکسری مشکلات از سالهای قبل وجود داشت.

وی افزود: بازیکنان صبوری کردند و خوشبختانه در هفته ششم به صدرجدول رسیدیم ولی با این جایگاه در حال حاضر به ما چیزی نمی دهند. چه الان صدر جدول باشیم و چه در نیم فصل اتفاق خاصی را رقم نمی زند و مهم این است که فاصله ما با صدر جدول زیاد نشود.

سرمربی استقلال یادآور شد: یکی از برنامه های ما همین موضوع بوده که از نظر امتیازی فاصله زیادی با صدر جدول نداشته باشیم. بازیکنان تلاش کردند و اتفاق خوبی رقم خورد و امیدوارم در زمانی که داریم کارهای عقب افتاده را انجام بدهیم.

فکری که با شبکه ورزش صحبت می کرد خاطرنشان کرد: بیشتر برنامه ما ساختارسازی و شخصیت سازی است که باید در استقلال اتفاق بیفتد.بازیکنان باید بیشتر به ما کمک کنند و خودشان بخواهند این زمان را کم کنیم و بتوانیم هم بازی های بهتری را به نمایش بگذاریم و هم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس به عنوان رقیب سنتی استقلالی ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است، گفت: با توجه به فضایی که فعلا در فوتبال ایران است، خیلی سخت است که تیم های ایرانی بتوانند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و به مقام قهرمانی برسند.

فکری تاکید کرد: اگر بگوییم حریفان تیم های ایرانی تا دندان مسلح هستند خیلی کم گفته ایم. بودجه یک بازیکنان آنها به اندازه بودجه کل یک باشگاه کشور ماست. آنها امکاناتی که دارند نیز جای خودش را دارد. بازیکنان ایرانی با توجه به استعداد و غیرتی که دارند، این کم و کاستی ها را جبران می کنند. امیدوارم که تیم های ایرانی از جمله استقلال بتوانند به قهرمانی برسند و ما هم ستاره سوم را کسب کنیم.

وی در خصوص برنامه هایش تا پایان فصل عنوان کرد: مهم ترین و سخت ترین کار ما ساختارسازی است. در طول 5_ 6 سال و یا  حتی بیشتر این سالها جایگاه ها در تیم عوض شده است. تمام تلاش ما این است که مشکلاتی که در تیم رخ داده است را رفع کنیم و ساختار و شخصیت سازی را به وجود بیاوریم. زمانی که این اتفاق بیفتد، می توانیم خیلی راحت از قهرمانی صحبت کنیم.

فکری خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق رخ ندهد، چه من سرمربی استقلال باشم و چه  هر فرد دیگری، به مشکل می خوریم. اسم فوتبال ما حرفه ای است ولی تا فوتبال حرفه ای خیلی فاصله داریم. امیدوارم تلاش کنیم و از خودگذشتگی بیشتری داشته باشیم تا به استانداردهای لازم نزدیک شویم و از قهرمانی صحبت کنیم.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *