شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

مرفاوی:بازیکنانم برابراسترالیا غافلگیر شدند/دقایق آخر احساسی شدیم

مرفاوی:بازیکنانم برابراسترالیا غافلگیر شدند/دقایق آخر احساسی شدیم

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با بیان این که تیمش مستحق شکست برابر استرالیا نبود گفت: با وجود این که نمایش خوبی داشتیم اما غافلگیری بازیکنان در دقایق ابتدایی هر دو نیمه عامل شکست ما شد.

به گزارش مهر، در ادامه مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی آسیا و در گروه B این مسابقات امروز تیم ایران به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

صمد مرفاوی در نشست خبری پس از این دیدار گفت: بازی فنی خوبی بود و دو تیم با توجه به شناختی که از هم داشتند کار کردند. ما غافل شدیم. بازیکنان ما در شرایط بازی اول بودند و ضربه غافلگیریشان را هم خوردند. به بازی برگشتیم و می توانستیم به پیروزی برسیم اما متاسفانه به همان دو گل بسنده کردیم.

وی افزود: ما نیمه اول را بازنده به رختکن رفتیم، سعی کردیم در نیمه دوم با تغییر روش بازی کار را ادامه دهیم اما چون گل سوم را دریافت کردیم برنامه ما بهم ریخت و سعی کردیم شیوه را عوض کنیم. با این شیوه به گل هم رسیدیم و موقعیت های خوبی را هم به دست آوردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در مورد نمایش خوب تیمش در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم نمایش خوبی داشتیم اما بازی رو به احساسی شدن رفت و نتوانستیم به گل سوم برسیم. فوتبال است و این اتفاقات در آن رخ می دهد. همیشه باید تمرکز داشته باشیم.

وی در مورد دیدار سوم با ویتنام گفت: باید به بازی ها برگردیم. امیدوارم بتوانیم بازیکنان را از نظر روحی آماده دیدار سوم کنیم و به دور بعدی برویم. ویتنام را آنالیز خواهیم کرد. البته آنها هم ما را می بینند. امیدوارم بتوانیم بازی سوم را قدرتمندتر برگزار کنیم و نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *