پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

ملی‌پوش دوومیدانی زنان: ۱۴۰۰ سال پیشرفت به سمت المپیک است

ملی‌پوش دوومیدانی زنان: ۱۴۰۰ سال پیشرفت به سمت المپیک است

 رکورددار پرش با نیزه دوومیدانی زنان ایران گفت: سال گذشته، سال رکوردشکنی برای زنان دو و میدانی کار بود و ۱۴۰۰ نیز سال پیشرفت به سمت المپیک است.

مهسا میرزاطبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در سال گذشته شرایط کل دنیا به دلیل ویروس کرونا متفاوت بود. هر چند در بخش دو و میدانی زنان پیشرفت داشتیم و در مسابقات داخلی بسیاری از رکوردهای ملی در پرش طول و پرتاب چکش جا بجا شد.

وی افزود: در مسابقات جایزه بزرگ و داخل سالن پرش با نیزه توانستم ۶ بار رکورد ایران را جابجا کنم و رکوردهای خوبی را به ثبت رساندم. در واقع با رکوردشکنی متوالی، رکورد بالای ۴ متر را ثبت کردم و این رکوردشکنی‌ها بهترین اتفاق سال گذشته بود.

رکورددار پرش با نیزه تلخ‌ترین اتفاق سال ۹۹ را لغو مسابقات برون مرزی دانست و گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی تمرین کرده بودم اما به دلیل کرونا نه تنها این رقابت‌ها بلکه مسابقات بین المللی نیز لغو شد.

وی ادامه داد: اگر در سال جدید مسابقات بین المللی به خاطر کرونا لغو نشود، خود را برای رقابت‌های برون مرزی و نیز مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌کنیم. نمی‌دانیم که تاریخ جدید مسابقات قهرمانی آسیا چه زمانی است اما به تمرینات ادامه می‌دهیم.

میرزاطبیبی اضافه کرد: برای رسیدن به المپیک باید اول رکورد خوبی را در سطح آسیا ثبت کنیم و به مدال برسیم. با رکوردی که ثبت کردم جزو پنج رکورد برتر آسیا محسوب می‌شود. کسب مدال آسیایی و افزایش رکورد در سطح جهانی، ما را کم کم به المپیک به ورودی المپیک نزدیک می‌کند.

وی سال گذشته را سال رکوردشکنی برای زنان دو و میدانی کار دانست و گفت: ۱۴۰۰ نیز سال پیشرفت به سمت المپیک است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *