پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” مهدی چمران ” : جمنا و شورای ائتلاف مکمل هم هستند .

” مهدی چمران ” : جمنا و شورای ائتلاف مکمل هم هستند .
*جبهه مردمی نیروهای انقلاب بحث عمده‌اش گفتمان سازی است.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه شورای ائتلاف و جمنا مکمل یکدیگر هستند، گفت: تصمیم گیری نهایی با شورای ائتلاف خواهد بود و فقط برای انتخابات شکل گرفته، ولی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بحث عمده‌اش گفتمان سازی است.

مهدی چمران نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب عصر امروز در نشست نمایندگان ادوار عضو جمنا، اظهار داشت:

مدت هاست کمیته اقشار در 22 قشر فعال است و این یک کار تشکیلاتی است و سازماندهی ساختاری است که در کشور همه را به حرکت وا دارد و آماده انتخابات یا مسائل دیگر مورد نیاز مردم کند.

وی با بیان اینکه نتیجه این سازماندهی را در انتخابات گذشته دیدیم، تصریح کرد:

البته همه‌اش به خاطر جبهه مردمی نبود و موارد دیگری دست به دست هم داد و این تجربه حاصل شد که باید از آن استفاده کنیم و نگذاریم این 16 میلیون رای هدر رود. هم باید آن را نگه داشت و هم افزایش داد.

وی با انتقاد از برخی اظهار نظرها مبنی بر پایان کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب، اظهار داشت:

شورای ائتلاف و جمنا مکمل هستند و به جای هم نیستند؛ شورای ائتلاف شورایی است که همان احزاب و عده ای از چهره های قابل قبول آن شهر و استان که در احزاب سیاسی نیستند را دور هم جمع می‌کند و باهم یک مجموعه دیگر را تشکیل می دهد که بتوانند کارشان را انجام دهند. کارشان هم دقیقا بر اساس همان برنامه ریزی است که ما تدوین کرده ایم و از یک انتخابات از پایین شکل می گیرد و به بالا می آید.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود:

برخلاف برخی تصورات که به هر دلیلی ایجاد شده، گفتند دوران جمنا تمام شده و شورای ائتلاف بوجود آمده؛ درصورتی که این شورا تشکلی نیست که بین مردم برود و سازماندهی کند و تشکیلات درست کند و اصلا چنین امکانی ندارد و نمی تواند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد:

تصمیم گیری نهایی با شورای ائتلاف خواهد بود و فقط برای انتخابات شکل گرفته، ولی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بحث عمده‌اش گفتمان سازی است.

چمران با تاکید بر اینکه شورای ائتلاف از همه این تشکل ها که سعی شده حداقل نیمی از آن ها از جوانان  و تعدادی هم از بانوان باشند تشکیل شده است، گفت:

جبهه مردمی هم کار خود را با قدرت در استان ها و ان‌شالله در تهران شروع می کند و سازماندهی و تشکیلات و گفتمان سازی کار جبهه مردمی است.

چمران درعین حال تاکید کرد:

البته با شورای ائتلاف هم در این زمینه مشورت می کنند و آنها نیز راهنمایی و تصمیم گیری نهایی می کنند؛ بنابر این این دو مکمل هم هستند و یکی نمی آید که دیگری برود.

منبع : فارس

انتخاب تصاویر ” رواپرس ”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *