جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

نکونام: دوستان در سازمان لیگ با فولاد مشکل دارند؛ باید به ما احترام بگذارند/ استقلال در بازی مستقیم تبحر دارد

نکونام: دوستان در سازمان لیگ با فولاد مشکل دارند؛ باید به ما احترام بگذارند/ استقلال در بازی مستقیم تبحر دارد

سرمربی فولاد خوزستان از عدم اعلام تغییر زمان دیدار تیمش مقابل استقلال به شدت انتقاد کرد و آن را بی‌احترامی به فولادمردان نامید.

به گزارش تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و فولاد خوزستان اظهار داشت: می‌دانیم با تیم صدرنشین بازی داریم. استقلال امسال شرایط خوبی دارد و فوتبال متفاوتی بازی می‌کند. خریدهای خارجی خیلی به تیم‌شان کمک کرده‌اند و در خط حمله تیم پرقدرتی شده‌اند.

وی در ادامه افزود: شناخت کافی از استقلال داریم و با هر شیوه و هر سیستمی که بازی کنند، آن را به‌خوبی می‌شناسیم. بازی‌های حریف را خوب دیده‌ایم و آنالیز کرده‌ایم. با توجه به میانگین قدی استقلال، رقیب در بازی مستقیم خیلی تبحر دارد. این تیم سال گذشته بیشتر سعی می‌کرد از عقب زمین بازی کند و الان بازی‌شان بیشتر مستقیم است. حتی دفع توپ‌های استقلال هم بلند است که بتوانند از قد مهاجم نوک‌شان استفاده کنند.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه آبی‌پوشان در ضربات ایستگاهی سعی می‌کند از بازیکنان بلندقد خود بهره ببرد و در این زمینه پیشرفت داشته است، تصریح کرد: آنها در ضربات ایستگاهی با برنامه هستند، خوب عمل می‌کنند و اکثر بازی‌شان روی بازی مستقیم و ضربات ایستگاهی است که نسبت به پارسال، این تغییرات را انجام داده‌اند. ما کاملاً از تیم حریف شناخت داریم و خوب تمرین کرده‌ایم. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و به موفقیت برسیم.

نکونام در خصوص غایبان فولاد برابر استقلال عنوان کرد: متأسفانه در پایان تمرین امروز (سه‌شنبه)، مُچ پای احمد جبوری درد گرفت و تصمیم گرفتیم که به او استراحت بدهیم تا شرایطش خوب شود. اگر نیاز شد، در بازی‌های بعد از او استفاده کنیم. ایوب والی هم کماکان مصدوم است. موسی کولیبالی شرایط خوبی دارد و با ما تمرین کرده است؛ وحید حیدریه هم همینطور. امیدواریم فردا بتوانیم از بهترین نفرات استفاده کنیم و با بهترین عملکرد نتیجه بگیریم.

وی در واکنش به تغییر ساعت بازی و اعتراض باشگاه فولاد به این مسئله گفت: ما مشکلی با تغییر ساعت نداریم، اما حداقل چیزی که می‌خواهیم، احترام است. برنامه بازی‌ها را برای خودشان تغییر می‌دهند. دوستان آنجا هستند و فعلاً کار دست دوستان است. هر کاری دل‌شان می‌خواهد انجام می‌دهند؛ بدون اینکه یک نامه بزنند و به باشگاه بزرگ فولاد خوزستان احترام بگذارند. این باعث ناراحتی ماست. وگرنه هر تیمی و هر شخصی درخواستی مبنی بر تغییر زمان بازی داشته، ما قطعاً موافقت کردیم. دوستان در سازمان لیگ اما با تیم فولاد اختلاف نظر و مشکلاتی دارند.

سرمربی فولاد بیان کرد: خواهش کردیم یکی از بازی‌های ما را یک ساعت جلوتر برگزار کنند که تیم ما مستقیم از اصفهان به اهواز پرواز کند، اما دوستان این کار را انجام ندادند. پس از بازی با ذوب‌آهن مجبور شدیم به آبادان پرواز کنیم و از آبادان یک ساعت و نیم تا دو ساعت با اتوبوس به سمت اهواز برویم. تیم‌مان ساعت 3 صبح به اهواز رسید؛ چون دوستان یک ساعت بازی را تغییر ندادند.

نکونام با بیان اینکه باید به تیم فولاد احترام گذاشته شود، خاطرنشان کرد: از باشگاه توقع دارم این موضوع را پیگیری کنند و امیدوارم مشکل این اتفاق فردا حل شود؛ چراکه بازی به ما ساعت 17 اعلام شده بود و باید ساعت 17 برگزار می‌شد. از باشگاه خواستم پیگیری کنند؛ نه به‌خاطر این موضوع که بازی ساعت 17 یا 18 باشد. ما مشکلی با ساعت بازی نداریم و در هر ساعتی، چه صبح یا عصر بازی می‌کنیم. بحث ما این است که باید به تیم فولاد خوزستان احترام گذاشته شود‌. من باید از حق تیمم و باشگاه فولاد دفاع کنم و از باشگاه می‌خواهم از تیم دفاع کنند که این مشکلات به وجود نیاید. ما در آینده نیاز داریم که هماهنگی بهتری بین باشگاه، سازمان لیگ و تیم‌هایی که با آنها بازی داریم، ایجاد شود.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *