شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

نیوکاسل پس از ۲۰ سال به لیگ قهرمانان اروپا برگشت/ روباه‌ها در یکقدمی چمپیونشیپ

نیوکاسل پس از ۲۰ سال به لیگ قهرمانان اروپا برگشت/ روباه‌ها در یکقدمی چمپیونشیپ

دیدارهای هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس با قطعی شدن سهمیه لیگ قهرمانان برای تیم نیوکاسل و خطرناک‌تر شدن وضعیت لسترسیتی در منطقه سقوط جدول به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال نیوکاسل در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک میزبان لسترسیتی بود که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با وجود ناکامی در کسب پیروزی از این بازی، نیوکاسل رده سومی با یک امتیازی که گرفت، 70 امتیازی شد و فاصله‌اش را با لیورپول رده پنجمی به چهار امتیاز افزایش داد و با توجه به اینکه تنها یک هفته دیگر به پایان فصل باقی است، سهمیه لیگ قهرمانان نیوکاسل قطعی شد و این تیم بعد از 20 سال دوباره به مهمترین تورنمنت فوتبال باشگاهی جهان باز خواهد گشت.

در سوی مقابل لسترسیتی با این تساوی 31 امتیازی شد و از رده نوزدهم به رده هجدهم جدول صعود کرد. با این حال قهرمان لیگ برتر در سال 2016، هنوز در منطقه سقوط قرار دارد و سرنوشتش برای بقا یا سقوط در دستان خودش قرار ندارد، چرا که اگر اورتون رده هفدهمی در هفته پایانی مسابقات مقابل میهمانش بورنموث به پیروزی برسد، آن وقت دیگر کاری از دست روباه‌ها ساخته نخواهد بود.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *