چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - Wednesday 24 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / گردهمایی بلبلان نغمه‌خوان امام‌رضا(ع) به میزبانی خادمیاران محمودآبادی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / گردهمایی بلبلان نغمه‌خوان امام‌رضا(ع) به میزبانی خادمیاران محمودآبادی
 

مداحان و ذاکران عضو مجمع‌الذاکرین شهرستان محمودآباد در شام میلاد امام رضا(ع) مهمان خادمیاران رضوی شدند.

به گزارش آستان‌ نیوز از مازندران، خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد در آخرین برنامه از برنامه‌های دهه کرامت، در شام میلاد امام رضا(ع) میزبان ذاکران خوش‌الحان اهل‌ بیت(ع) و اعضای مجمع‌الذاکرین این شهرستان بودند.

این برنامه با حضور جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌ بیت(ع) و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد آغاز شد.

در ابتدای جلسه هاشمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد با عرض تبریک میلاد امام رئوف و خیرمقدم به مهمانان، برای حاضران آرزوی توفیق کرد.

سپس چند تن از ذاکران، به نوبت دقایقی را در مدح آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) به مدیحه‌سرایی پرداختند و دل‌های عاشقان را معطر به عطر دل‌‌انگیز عشق امام رضا(ع) کردند.

در ادامه این مراسم، هدیه‌ای توسط مجمع‌الذاکرین شهرستان محمودآباد به رسم یادبود به هاشمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان اهدا شد.

در پایان‌ این مراسم از کلیه حاضران به صرف شام پذیرایی به عمل آمد.

انتهای پیام 2222

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *