پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دید و بازدیدهای خادمیاران محمودآبادی در روز میلاد امام رضا(ع)

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دید و بازدیدهای خادمیاران محمودآبادی در روز میلاد امام رضا(ع)

نمایندگانی از چند ارگان شهرستان محمودآباد در روز میلاد امام رضا(ع) مهمان خادمیاران رضوی این شهرستان شدند.

به گزارش آستان‌ نیوز از مازندران، در سالروز میلاد باسعادت آقا ثامن‌الحجج، امام جمعه محمودآباد، فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه پاسداران و همچنین رئیس کمیته امداد امام به همراه جمعی از همکارانشان، طی دیدارهای جداگانه‌ای در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) حضور یافتند و میلاد امام مهربانی‌ها را به خادمیاران تبریک گفتند.
در این دیدارها هاشمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان از حضور آنان در خانه امام رضا(ع) قدردانی کرد.
در پایان این دیدارها خادمیاران رضوی با شربت و شیرینی از مهمانان پذیرایی کردند و در مقابل پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با اهدای دسته گل به خادمیاران از خدمات آنان تقدیر کردند.
همچنین دبیر و جمعی از خادمیاران ستادی دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد با حضور در منزل همسایه این دفتر، ضمن تبریک روز میلاد امام رئوف، از همراهی و سعه‌ صدر این خانواده تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام 2223

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *