پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدمات کانون های خدمت رضوی در دهه کرامت رضایت بخش بود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدمات کانون های خدمت رضوی در دهه کرامت رضایت بخش بود

به همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اصفهان، به مناسبت دهه کرامت، میزهای خدمت رضوی در عرصه های مختلف خدمتی در محل گذر فرهنگی چهارباغ اصفهان برپا شدکه طی ده روز فعالیت توانست با استقبال خوب شهروندان روبرو بود.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مصطفی حجه فروش، دبیر کانون های خدمت رضوی استان اصفهان در این رابطه گفت: به مناسبت دهه کرامت غرفه های خدمت رسانی خادمیاران و یاوران رضوی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری، ایثار و شهادت، قرآن و عترت، بانوان و خانواده، سلامت، تعلیم و تربیت، کتاب و کتابخوانی، پرورش فکری کودک و نوجوان و خبر و فضای مجازی برای خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم در محل گذر فرهنگی چهارباغ برپا شد که این خدمات نمونه ای از خدماتی است که کانون های محله ای خدمت رضوی در سطح شهر اصفهان و شهرستان ها به مردم ولایت مدار استان ارائه می کنند.
وی در خصوص کیفیت اجرای برنامه برای امسال و نقاط قوت و ضعف آن اظهار نمود:  هر برنامه ای که اجرا می شود قطعا نقاط قوت و ضعفی دارد و با توجه به اینکه برنامه حدود سه سال در استان اجرا می شود، ما سعی کرده ایم با بررسی نقاط قوت و ضعف هر سال نقاط ضعف را تبدیل به نقاط قوت نموده و هر سال نسبت به سال گذشته از لحاظ سطح مطلوبیت و رضایت مندی اجتماعی ارتقاء پیدا کرده و ما امسال شاهد رشد حضور و استقبال شهروندان بودیم و روزانه چندین هزار نفر برای دریافت خدمات در گذر فرهنگی چهارباغ به غرفه های خدمات رسانی آستان قدس رضوی مراجعه می کردند.
حجه فروش با اعلام اینکه حدود 57 کانون محله ای خدمت رضوی در سطح شهرستان اصفهان و 60 کانون محلی خدمت رضوی در سطح استان و شهرستان ها فعالیت می کنند گفت : هدف ما خدمات رسانی در آسان ترین و سهل ترین زمان و امکانات و ایاب و ذهاب به قاطبه هم استانی های عزیزمان در سراسر استان و حتی در دورترین و محروم ترین نقاط استان  مخصوصا در چهارشنبه های امام رضایی است.
وی اطلاع رسانی و معرفی خدمات کانون های محلی ای و تخصصی دبیرخانه کانون های محله ای استان اصفهان به عموم همشهریان را رضایت بخش ندانست و افزود: اطلاع رسانی ها در حد مطلوب انجام نشده و در این میان، نقش رسانه های مطرح استان کمرنگ بوده است و ما نیاز به تقویت این ارتباطات و همچنین تقویت بسترهای اطلاع رسانی در کانون خبر و فضای مجازی استان داریم.
وی در پایان از خدمات خادمیاران و یاوران رضوی در کانون های محله ای خدمت رضوی در سطح استان اصفهان برای خدمات رسانی به مردم بویژه در دهه کرامت تقدیر نمود.
برپایی غرفه پذیرایی شربت،جای باش آرزوها و جای باش خردورزی و همچنین اجرای گروه های هنری محتلف از برنامه های دیگر این گذر فرهنگی بود.

انتهای پیام 2224

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *