پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

پرسپولیس – نساجی، تقابل شکست ناپذیران/ سایه نکونام از سر ویسی برداشته می‌شود؟

پرسپولیس – نساجی، تقابل شکست ناپذیران/ سایه نکونام از سر ویسی برداشته می‌شود؟

پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر در دیدار سخت به مصاف نساجی می‌رود و باید مقابل تیمی که در ۵ بازی خارج از خانه شکست نخورده، به دنبال کسب سه امتیاز باشد.

به گزارش ایسنا، هفته دوم لیگ برتر امروز (چهارشنبه) با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد تا پرونده این هفته رقابت‌ها بسته شود. پرسپولیس در یکی از این دو دیدار در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی است و فولاد در اراک مهمان آلومینیوم است.

آلومینیوم اراک – فولاد/ ساعت ۱۸

هنوز بازگشت عبدالله ویسی به فولاد برای هیچ کدام خوش یمن نبوده و لیگ برتر با شکست سنگین ۳ بر یک در خانه برایشان آغاز شد. از طرفی ویسی به دنبال خروج از سایه سنگین نکونام است و به همین دلیل باید مقابل آلومینیوم اراک نتیجه کسب کند. برگ برنده ویسی برای این کار تیم دست نخورده فولاد است که بازیکنان مهمش حفظ شده و با کمترین تغییر به لیگ بیست و یکم آمده‌اند.

آلومینیوم هم با بازگشت خطیبی امیدوار به کسب نتایج نیم فصل اول پارسال است تا بتواند خودش را جزو بالانشینان جدول رده‌بندی قرار دهد. اراکی‌ها برای دیدار با فولاد هوشمند و حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند چرا که این دو بازیکن به جای اردوی تیم‌ملی امید برای آلومینیوم در هفته نخست لیگ برتر به میدان رفتند.

تیم داوری: میثم حیدری – قهرمان نجفی – بهمن عبدالهی – وحید زمانی
ناظر: علی خسروی

پرسپولیس – نساجی/ ساعت ۱۸

شاگردان یحیی گل‌محمدی با وجود حذف تلخ از لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر را پر قدرت آغاز کردند و طلسم نباختن فولاد در خانه را با کسب پیروزی ۳ بر یک مقابل این تیم از بین بردند. با این حال پرسپولیس کار سختی در هفته دوم مقابل نساجی دارد اما اگر به دنبال عقب نیفتادن از سپاهان، استقلال و گل‌گهر است، باید پیروز از این دیدار خانگی خارج شود.

نساجی از زمان بازگشت به لیگ برتر نتوانسته مقابل پرسپولیس برنده شود و ۳ شکست و ۳ تساوی حاصل تقابلشان با سرخ‌پوشان تهران بوده است. با این حال نساجی در پنج بازی آخر خارج از خانه‌اش شکست نخورده و همین موضوع نشان دهنده کار سخت پرسپولیس مقابل این تیم قائم‌شهری است. طبق پیش‌بینی ساکت الهامی، سرمربی نساجی دیدار فردای دو تیم فیزیکی و پرفشار خواهد بود. نساجی در بازی نخستش با یک گل از سد فجر سپاسی عبور کرد.

تیم داوری: امیر عرب براقی – محمد جواد مداح – امیر محمد داود زاده – حسین زمانی
ناظر: هدایت ممبینی

همچنین نتایج دیدارهای برگزار شده هفته دوم لیگ برتر به شرح زیر است:

یکشنبه ۲ آبان

نفت مسجد سلیمان صفر – سپاهان ۳

مس رفسنجان – پدیده/ لغو شد

دوشنبه ۳ آبان

فجر سپاسی صفر – گل‌گهر سیرجان یک

هوادار صفر – پیکان ۲

تراکتور ۳- صنعت نفت صفر

ذوب‌آهن صفر – استقلال ۲

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *