شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

پنجعلی: قرار نیست پرسپولیس در همه دیدارها برنده باشد

پنجعلی: قرار نیست پرسپولیس در همه دیدارها برنده باشد

 پیشکسوت سرخپوشان پایتخت، گفت: این نمی‌شود که پرسپولیس در لیگ همه دیدارها را با پیروزی پشت‌سر بگذارد. آنها با تقویت خط حمله، می‌توانند به اهداف خود برسند.

«محمد پنجعلی»  روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس و صنعت نفت در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان، اظهار داشت: تیم صنعت نفت واقعا تیم خوبی بود.  آنها مقابل پرسپولیس هم در خط دفاع و هم خط حمله بازی معقولی را به نمایش گذاشتند. در بازی با چنین تیم هایی باید کمی احتیاط کرد.

وی ادامه داد: به نظر من کسب یک امتیاز در آبادان خوب بود. صنعت نفت تیم گردن کلفتی بود. به نظر من پرسپولیس توانست فوتبال خوبی را ارائه بدهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: شک نکنید با حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس شرایط تیم بهتر می‌شود. با تقویت خط حمله، پرسپولیس می‌تواند به اهدافش برسد.

پنجعلی درباره اینکه خیلی‌ها معتقد هستند تساوی مقابل صنعت نفت خوب نبود، گفت: من این چیزها را متوجه نمی‌شوم. نمی‌شود که پرسپولیس همه بازی هایش را ببرد. بالاخره تیم های دیگر هم می‌خواهند در لیگ امتیاز بگیرند.

وی در خصوص عملکرد خط حمله پرسپولیس هم عنوان کرد: زدن سه یا چهار گل در هر بازی خوب است اما در لیگ بردن بازی ها و کسب ۳ امتیاز مهم است نه تعداد گل.

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر می‌خواهد دوباره قهرمان شود باید ۳ امتیازها را بگیرد. واقعا به تیمی که زیبا بازی می‌کند جام نمی‌دهند بلکه به تیمی که بیشترین امتیاز را بگیرد جام می‌دهند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *