جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

هندبالیست های کشورمان در پی انتقام از رفتار ناپسند هواداران فوتبالی بحرین ( یادداشت نسترن دست پُر )

هندبالیست های کشورمان در پی انتقام از رفتار ناپسند هواداران فوتبالی بحرین ( یادداشت نسترن دست پُر )

*نویسنده معتقد است رفتار بی ادبانه هوواداران تیم فوتبال بحرین در خلال بازی اخیر تیم فوتبال این کشور در مقابل فوتبالیست های خوب کشورمان

می تواند آلترناتیو خوبی برای تهییج روحیه هندبالیست های کشورمان در بازی امروز در مصاف بحرین باشد انشالله .

 

“رواپرس ” ، سرویس ورزشی _ قهرمان بازیکن -مربی ادواری کشور ، مربی رسمی فدراسیون در رشته هندبال و هاکی ( چوبگیران )؛

کارشناس ارشد مدیریت آموزشی ” نسترن دست پُر ” .

 

 

 

 

 

مسابقات هندبال منطقه آسیا ، انتخابی المپیک 2020 توکیو  از روز پنجشنبه بیست و پنجم مهرماه سال جاری با حضور 8 تیم در دوحه قطر برگزار گردید که بنا بر برنامه اعلامی مقرر شد در این مسابقات تیم ها در دو گروه 4 تیمی به  رقابت بپردازند .

گروه اول شامل تیمهای ایران ،کره جنوبی ، بحرین و کویت و در گروه دوم  تیمهای عربستان سعودی ، قطر ,هنگ کنگ و هند حضور داشتند .

 بر این اساس ملی پوشان کشورمان روز جمعه 26 مهر ماه در مقابل تیم ملّی کره جنوبی صف آرائی نمودند و در ادامه قرار است اعضای تیم ملّی جمهوری اسلامی امان به ترتیب روز یکشنبه 28 مهر ( امروز ) ساعت 18:30 مقابل تیم ملّی بحرین قرار گرفته و روز سه شنبه 30 مهر در همان ساعت به مصاف تیم ملّی کویت برود .

 

 

 

 

در خصوص بازی امروز و بنا به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیم بحرین گفتنی است تیم ملی بحرین تا کنون در 15 دوره از رقابتهای قهرمانی آسیا که هر دو سال یکبار انجام می شود حضور داشته و 4 بار نیز به فینال راه یافته است که البته در هر 4 فینال هم بازنده رقابت ها لقب گرفته و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرده  است.

برش :

تیم ایران  جمعه 26 مهرماه به مصاف تیم کره جنوبی در ساعت 16:30 رفت که در این رقابت ملی پوشان ما توانستند با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ از سد کره ‌جنوبی عبور کنند که به همین مناسبت بازیکنان تیم از سوی مسئولان ایرانی ناظر در این رقابت مورد تشویق قرار گرفته و به هر کدام از شاگردان علیرضا حبیبی مبلغ 100 دلار تعلّق گرفت .

 

 

 

 

 

شایان ذکر است که تیم بحرین دارنده ٩ عنوان قهرماني آسيا و  ٧ دوره درالمپيك سابقه حضور داشته است .

از دیگر نتایج بدست آمده در این سری از مسابقات می توان به برد 26 بر 21 بحرین مقابل کویت و پیروزی 41 بر 16 تیم عربستان مقابل هنگ کنگ از گروه دوّم و در روز سوم بازی هادر دوحه قطر اشاره کرد.

 در همین راستا تیم ملّی قطر نیز توانست با نتیجه 40 بر 10 از سدّ تیم ملّی هند عبور نماید .

بدیهی است نتیجه ی  تيمهاي عربستان و قطر تعيين كننده صدر نشين اين گروه خواهد بود

در پایان نیز به نظر می رسد شنیدن سخنان علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملّی کشورمان پس از پیروزی این تیم مقابل تیم ملّی کره جنوبی خالی از لطف نباشد :

 

 

 

 

« اولین بازی خود را مقابل کره جنوبی انجام دادیم. خوشبختانه با اینکه بازی بسیار سختی بود و کره جنوبی، تجربه داشت اما برنده شدیم .

چند بازیکن اصلی خود را به دلیل حضور در تیم‌های خارجی در اختیار نداشتیم اما با ترکیبی جوان همراه با سایر لژیونرهایی که به ما اضافه شدند، بازی خوبی را انجام دادیم و تا پایان برتری خود را به حریف دیکته نمودیم .

امیدوارم با تلاشی که بازیکنان در بازی‌های بعدی انجام می‌دهند، برابر بحرین که مقام دوم آسیا را دارد و پس از آن مقابل کویت که پس از سال‌ها تعلیق اولین تجربه خود را در مسابقات آسیایی تجربه می‌کند، نتایج خوبی به دست بیاوریم تا در اولین قدم به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم و در ادامه هم به فکرهندبال  قهرماني آسيا باشيم» .

*نویسنده معتقد است رفتار بی ادبانه هوواداران تیم فوتبال بحرین در خلال بازی اخیر تیم فوتبال این کشور در مقابل فوتبالیست های خوب کشورمان

می تواند آلترناتیو خوبی برای تهییج روحیه هندبالیست های کشورمان در بازی امروز در مصاف بحرین باشد انشالله .

 

 

 

مطالب مرتبط

نظر (1)

  1. حسن

    امیدوارم که طبق نظر سرکار خانم دست پر این مربی توانمند کشور؛؛ بتوانند جواب خوبی تو زمین مسابقه بهشون بدن..

    Reply

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *