پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟ / وزیر راه : مردم می توانند با استفاده از ” هواپیمای شخصی خود ” در پروژه تاکسی هوایی استفاده کنند !!!

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟ / وزیر راه : مردم می توانند با استفاده از ” هواپیمای شخصی خود ” در پروژه تاکسی هوایی استفاده کنند !!!

*«یاد حرف علی کریمی افتادم می‌گفت «مای اونا با مای ما فرق داره» کنجکاوم بدونم مردم اونا چه شکلی ان»، « خداروشکر، هواپیمای شخصیم داشت تو پارکینگ خاک می‌خورد» ؛ این گفته آقای وزیر نشان از این دارد که از حال و روز این روزهای مردم کاملا بی‌خبر است ،

وزیر  روز گذشته اسلامی، وزیر راه و شهرسازی درباره تاکسی‌های هوایی و راه‌اندازی این حمل ونقل جدید هوایی گفته بود: «بسیاری از فرودگاه‌ها در شهر‌های مختلف هستند که استعداد راه‌اندازی تاکسی هوایی را دارند و مردم می‌توانند با استفاده از هواپیما‌های شخصی خود و با ثبت نام در این طرح از این پروژه استفاده کنند. ساز و کار‌های لازم فراهم شده و مردم می‌توانند از فرودگاه‌هایی که برای هوانوردی عمومی ایجاد شده‌اند استفاده کنند. فعلاً در فرودگاه شهرستان لار این حرکت آغاز شده و در شهر خرم آباد هم فعالیت‌ها کلید خورده است، هر فرودگاهی در شهر‌های کوچک و متوسط این ظرفیت را داشته باشند، می‌توانند از این پروژه استفاده کنند.»
این گفته آقای وزیر نشان از این دارد که از حال و روز این روزهای مردم کاملا بی‌خبر است. مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با سیلی سرخ نگه می‌دارند، چطور می‌توانند حتی خواب داشتن هواپیمای شخصی را ببینند. معلوم نیست اسلامی، از کدام مردم حرف می‌زند که این چنین آنها را ترغیب به استفاده از هواپیمای شخصی می‌کند.

> واکنش کاربران
حال این گفته وزیر راه و شهرسازی دستمایه طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است:« نکنه پراید یه دکمه داره که میزنی بال درمیاره میره هوا، بهمون نگفتن کجاست؟! من برم دوباره دفترچه راهنماشو بخونم»
کاربر دیگری گفته است: «وزیر راه گفته مردم با هواپیماهای شخصیشون میتونن تو پروژه تاکسی هوایی شرکت کنن، چند باری خوندم هنوز نفهمیدم چی‌ شده»
دیگری نوشت: «بچه‌ها پاشید هواپیما شخصیاتونو گردگیری کنین که وزیر راه گفته بهشون نیاز داره»
کاربران دیگر نوشته‌اند: « وزیر راه گفته تاکسی هوایی راه میفته، مردم با هواپیمای شخصیشون تردد کنن. از خرم آبادم شروع میشه! حالا تکلیف من که مسیرم اونوری نمیخوره چیه؟ اصلا به فکر بقیه شهرانیستن »، «وزیر راه البته اشتباه گفته مردم در اصل منظورش آقازاده هاشون بوده که هواپیمای شخصی دارند! وگرنه که مردم عادی فکر این هستن که چطوری با این وضعیت با خط فقر ده میلیونی چطوری اول ماه رو تا آخر ماه برسونن!»، «تازه وزیر راه هم اجازه داده با هواپیماهای شخصیمون مسافرکشی کنیم.»، «طبق گفته وزیر راه، از فردا شاهد پرواز لاکچریای پولدار با هواپیمای شخصیشون تو آسمون‌ شهرهای کشور هستیم»، «مردم کشور وزیر راه، هواپیمای شخصی دارن!»، «وزیر راه گفته مردم با هواپیماهای شخصیشون میتونن تو پروژه تاکسی هوایی شرکت کنن، گاهی اوقات اخبار ایران رو که میخونم پیش خودم میگم شاید من دارم تو یه کشور دیگه زندگی میکنم حواسم نیست»، «یاد حرف علی کریمی افتادم می‌گفت «مای اونا با مای ما فرق داره» کنجکاوم بدونم مردم اونا چه شکلی ان»، « خداروشکر، هواپیمای شخصیم داشت تو پارکینگ خاک می‌خورد» .
منبع : آفتاب یزد
انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *