جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

تکذیب هواپیماربایی/هواپیما پس از سوختگیری به اوکراین رفته است

تکذیب هواپیماربایی/هواپیما پس از سوختگیری به اوکراین رفته است

*موضوع ربایش هواپیما از طرف سازمان هواپیمایی کشوری تکذیب می‌شود ، مستندات فرود این هواپیما در فرودگاه شهر کی یف موجود است و تا چند دقیقه دیگر از سوی سازمان هواپیمایی منتشر خواهد شد ؛ هواپیمای اوکراینی روز گذشته بعد از حرکت از فرودگاه کابل در فرودگاه مشهد سوختگیری کرده و از فرودگاه مشهد به سمت کی یف پایتخت اوکراین حرکت کرده است.

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری موضوع ربایش هواپیمای اوکراینی را تکذیب و اعلام کرد: مستندات حرکت این هواپیما از فرودگاه مشهد و فرود آن در فرودگاه «کی یف» را منتشر می‌کنیم.

«محمد حسن ذیبخش» امروز (سه شنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: هواپیمای اوکراینی روز گذشته بعد از حرکت از فرودگاه کابل در فرودگاه مشهد سوختگیری کرده و از فرودگاه مشهد به سمت کی یف پایتخت اوکراین حرکت کرده است.

به گزارش ایرنا سخنگوی سازمان هواپیمایی ادامه داد: این هواپیما شب گذشته ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه به وقت تهران در فرودگاه شهر کی یف به زمین نشسته است.

وی گفت: موضوع ربایش هواپیما از طرف سازمان هواپیمایی کشوری تکذیب می‌شود.

به گفته ذیبخش مستندات فرود این هواپیما در فرودگاه شهر کی یف موجود است و تا چند دقیقه دیگر از سوی سازمان هواپیمایی منتشر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، برخی رسانه های خارجی به نقل از معاون وزیر امور خارجه اوکراین مدعی شده بودند که این هواپیمای اوکراینی ربوده شده و به ایران منتقل شده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *