سه شنبه 28 فروردین 1403 - Tuesday 16 April 2024

تایمز: روسیه نیم میلیون نظامی دیگر را بسیج می کند

تایمز: روسیه نیم میلیون نظامی دیگر را بسیج می کند

روزنامه تایمز انگلیس مدعی شد روسیه قصد دارد برای یک حمله همه جانبه در بهار هزاران نیروی نظامی دیگر را بسیج کند.

به گزارش مهر به نقل از اینترفاکس، یک رسانه انگلیسی از احتمال بسیج نیروهای نظامی از سوی ارتش روسیه در آینده نزدیک خبر داد.

روزنامه انگلیسی تایمز در گزارشی اعلام کرد که دولت روسیه در نظر دارد برای گرفتن ابتکار عمل در جبهه جنگ تا حداکثر ۵۰۰ هزار نیروی نظامی دیگر را برای اعزام به عملیات نظامی ویژه با اوکراین بسیج خواهد کرد.

این روزنامه انگلیسی مدعی شد که فدراسیون روسیه برای به دست گرفتن ابتکار عمل در جنگ علیه اوکراین در بهار سال جاری می‌تواند انجام شود.

روزنامه تایمز در ادامه گزارش خود می نویسد که احتمال دارد «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه تا نیم میلیون نیروی نظامی دیگر را برای جنگ خود علیه اوکراین بسیج کند، زیرا به نوشته این روزنامه انگلیسی، رئیس جمهور روسیه در پی به دست گرفتن کنترل میدان نبرد با یک حمله چندجانبه در بهار است.

این رسانه انگلیسی در عین حال یادآور شد که کی یف در تلاش است تا قبل از رفتن بسیج نیم میلیون نظامی روس به جبهه، وضعیت بحرانی خود در میدان نبرد را سامان دهد.

روزنامه تایمز مدعی می شود که اعزام نیروهای اضافی به میدان نبرد با اوکراین تصمیمی است که پس از انتصاب فرمانده جدید عملیات ویژه نظامی روسیه از سوی پوتین صورت می گیرد. از همین رو اوکراین از متحدان غربی خود خواسته شده است که در برهه کنونی وارد عمل شوند و صدها تانک و نفربر زرهی را به اوکراین بفرستند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *