جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

آزمایش کرونای یکی از کارمندان سنای آمریکا مثبت شد/ وزیر ارتباطات برزیل بعد از دیدار با ترامپ به کرونا مبتلا شد

آزمایش کرونای یکی از کارمندان سنای آمریکا مثبت شد/ وزیر ارتباطات برزیل بعد از دیدار با ترامپ به کرونا مبتلا شد
سناتور دموکرات ایالت واشنگتن از مثبت بودن آزمایش کرونای یکی از کارکنان دفتر خود خبر داده است.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، آزمایش کرونای یکی از کارکنان دفتر ماریا کانتول سناتور دموکرات ایالت واشنگتن مثبت اعلام شده است.

این نخستین مورد از ابتلای کارکنان کنگره آمریکا به ویروس کرونا است، آن هم پس از تشدید نگرانی‌ها درباره گسترش این ویروس به کنگره.

این کارمند سنای آمریکا از زمانی که مشکوک به ابتلا به کرونا بوده، در قرنطینه قرار گرفته است. کانتول نیز تصمیم گرفته است تا دفتر خود را تا پایان هفته تعطیل کرده تا ضد عفونی کامل صورت گیرد.

در بیانیه دفتر کانتول آمده است: این کارمند مبتلا به کرونا با سناتور دموکرات واشنگتن یا هر یک دیگر از مقام‌های کنگره تماس نداشته است. سناتور کانتول خواستار انجام آزمایش کرونا از سایر کارکنان دفترش شده است.

ابتلای وزیر کابینه اسپانیا به کرونا

دولت اسپانیا اعلام کرد که «ایرنه مونترو» وزیر برابری این کشور به ویروس ناشناخته «کرونا» مبتلا شده است که البته وضعیت وی را «مناسب» توصیف کرد.

دولت اسپانیا با مثبت شدن آزمایش کرونا مونترو، در صدد است از تمامی وزرای کابینه «پدرو سانچز» نخست‌وزیر اسپانیا آزمایش کرونا بگیرد و در همین راستا «پابلو ایگلسیاس» معاون نخست‌وزیر اسپانیا نیز قرنطینه شده است.

کرونا به پارلمان روسیه هم رسید

رئیس مجلس دومای روسیه دستور داد با توجه به شیوع بیماری کرونا در اروپا، یک نماینده مجلس دوما که به تازگی به فرانسه سفر کرده بود و همه نمایندگانی که با وی تماس داشتند برای دو هفته قرنطینه شوند.

کرونا کنگره آمریکا را تعطیل کرد

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند در پی شیوع ویروس کرونا در پایتخت این کشور، جلسات کنگره تا پایان ماه جاری میلادی لغو می‌شود.

وزیر ارتباطات برزیل بعد از دیدار با ترامپ به کرونا مبتلا شد

فارس نوشت: «فابیو واجناگارتن» که اخیراً با ترامپ دیدار داشته، به دلیل داشتن علائم مشابه آنفولانزا، آزمایش ابتلا به ویروس کرونا انجام داد و نتیجه آن مثبت اعلام شده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *