پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

اسماعیل هنیه امروز در رأس هیئتی وارد بیروت می‌شود

اسماعیل هنیه امروز در رأس هیئتی وارد بیروت می‌شود

جبنش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز سه‌شنبه به لبنان سفر خواهد کرد.

به گزارش مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، جبنش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز سه‌شنبه به لبنان سفر خواهد کرد.

حماس اعلام کرد که اسماعیل هنیه در این سفر در صدر هیئتی از مقامات بلندپایه حماس به لبنان سفر می‌کند.

هنوز جزئیات بیشتری از این سفر و دلایل آن در مقطع کنونی منتشر نشده است. البته به نظر می‌رسد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، این سفر را برای حضور در جشن‌های چهلمین سال تأسیس جنبش حزب الله لبنان انجام می‌دهد که از روز گذشته آغاز شده است.

پیش از این، «محمد عفیف» مسئول روابط رسانه‌ای جنبش حزب الله لبنان در نشستی در مرکز همایش‌های رسالات در منطقه ضاحیه بیروت، اعلام کرده بود که جشن‌های چهلمین سالگرد تأسیس جنبش حزب الله لبنان تحت عنوان چهلمین بهار به مدت دو ماه برگزار می‌شود. وی تاکید کرد که این جشن‌ها از ۲۰ ژوئن آغاز شده و تا ۲۰ آگوست ۲۰۲۲ در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار خواهد شد که طی آن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز سخنرانی خواهد داشت.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *