پنجشنبه 30 فروردین 1403 - Thursday 18 April 2024

انصارالله: امارات به ناحق به یمن حمله کرد، منتظر عواقبش باشد

انصارالله: امارات به ناحق به یمن حمله کرد، منتظر عواقبش باشد

سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: تا زمانی که تجاوز امارات به یمن ادامه داشته باشد، حملات را علیه این کشور با شدت بیشتری ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از عربی ۲۱،‌ محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن در جریان مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که امارات نمی‌تواند در برابر حملات موشکی مقاومت کند، زیرا کشور کوچکی است که مبتنی بر امنیت، اقتصاد و روابط مجموعه‌ای از شرکت‌های بین‌المللی است که در این منطقه فعالیت می کنند.

وی افزود با اینکه امارات از ۲۰۱۸ حملات خود به یمن را متوقف کرد اما این اواخر با فکر تصرف مناطق جنوبی یمن، حملات خود را دوباره شروع کرد.

عبدالسلام خاطرنشان کرد: پس از اعلام امارات مبنی بر خروج از جنگ یمن، انتظار اتخاذ رویکردهای مثبت را از این کشور  داشتیم.

وی ادامه داد: ما هر کشوری را تشویق می‌کنیم که از تجاوزاتش به ما دست بردارد، زیرا نمی‌خواهیم کسی به ما حمله کند و ما هم جنگ را نمی‌خواهیم.

عبدالسلام افزود، امارات به ناحق و آشکارا به یمن حمله کرد و باید عواقب این اقدام خود را متحمل شود لذا تا زمانی که حملاتش به یمن استمرار داشته باشد پاسخ یمنی‌ها ادامه خواهد داشت.

عبدالسلام در مورد نوع اهداف یمنی در امارات گفت که تعیین نوع اهداف به تصمیم نظامی بستگی دارد، اما همانطور که قبلاً اعلام شده بود، همه تأسیسات نظامی و اقتصادی هدف قرار خواهند گرفت.

وی مصاحبه‌اش را با این جمله به پایان برد که ” ما هیچ گزینه‌ای به جز مقاومت نداریم و از این به بعد خواب آرام را از ابوظبی در صورت استمرار حملاتش به یمن، خواهیم گرفت.”

روز دوشنبه، جنبش انصارالله یمن، از هدف قرار دادن امارات و عربستان با تعدادی موشک بالستیک و پهپاد خبر داد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *