جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

تمجید خطیب مسجدالاقصی از پایداری اهالی قدس در دفاع از مقدسات

تمجید خطیب مسجدالاقصی از پایداری اهالی قدس در دفاع از مقدسات

شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی از پایداری اهالی قدس در دفاع از سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی تمجید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، شیخ عکرمه صبری امروز یکشنبه در سخنانی از مقاومت اهالی قدس در برابر رژیم صهیونیستی و سیاست‌های تجاوزکارانه آنها که در برهه اخیر شدیدتر شده، تمجید به عمل آورد.

وی در این باره گفت: اهالی قدس همچنان بر عهد و پیمان خود باقی مانده اند و به جهانیان ثابت کرده اند که در پایداری و مقاومت خود علیه اشغالگران اصالت و ثبات دارند.

خطیب مسجدالاقصی در ادامه افزود: اهالی قدس نشان داده اند که به دفاع از سرزمین فلسطین و مسجدالاقصی معراج گاه نبی مکرم اسلام (ص) اعتقاد قلبی دارند.

شیخ عکرمه صبری تاکید کرد: این رخدادها نشان داد هر طرفی که به از بین رفتن عزم و اراده اهالی قدس امید بسته در توهم بسر می‌برد.

پیش از این نیز «منیر زغیر» رئیس کمیته احیای قدس در گفتگو با شهاب نیوز تاکید کرده بود: تداوم سیاست‌های نژادپرستانه و تبعیض آمیز رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی علیه فلسطینیان، موجب آغاز انتفاضه‌ای جدید و سراسری می‌شود که از اردوگاه شعفاط آغاز شده و به دیگر مناطق و اردوگاه‌های قدس گسترش یافته و در نهایت به کرانه باختری خواهد رسید.

گفتنی است اهالی قدس از نخستین ساعات بامداد امروز یکشنبه، اعتصابی سراسری را در اعتراض به تجاوزات ادامه دار رژیم صهیونیستی آغاز کردند. جوانان فلسطینی نیز با تجمع در خیابان‌ها و اماکن عمومی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *