شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

حزب‌الله عراق: مقاومت عرصه را بر دشمن صهیونیست تنگ کرده است

حزب‌الله عراق: مقاومت عرصه را بر دشمن صهیونیست تنگ کرده است

گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد که مقاومت امروز حلقه را بر رژیم صهیونیستی تنگ کرده و این رژیم را گرفتار یک مخمصه کرده است.

به گزارش ایسنا، گردان‌های حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای در وب سایت رسمی خود به مناسب روز جهانی قدس تاکید کرد: جایگاه قدس نه تنها به مأمنی برای آموزه توحید، پایتخت رسالت و خانه نماز محدود نمی‌شود، بلکه به معیاری برای مواضع شجاعانه غرور آفرین تبدیل شده است. در زمان تسلط سازشگران (عادی کنندگان روابط با رژیم صهیونیستی) بر رأس هرم قدرت در کشورهای عربی و تسلیم و فرمانبرداری آنها در برابر کسانی که آبروی عربیت‌شان را برده‌اند، قدس تنها به آزادگان اجازه حمل پرچمش را داد، بنابراین مقاومت و همه آزادگان جهان دربرابر آن مسئول هستند.

در این بیانیه آمده است: روز قدس به میعاد گاهی تبدیل شده است که امت اسلامی و مجاهدانش و همچنین همه آزادگان جهان در آن شیطان بزرگ را سنگ می‌زنند.

گردان‌های حزب‌الله عراق همچنین آورده است: تحولات اخیر ثابت می‌کند که توانمندی‌ها، قدرت و اراده مستحکم محور مقاومت، تحقق امید ملت اسلامی برای آزادسازی قدس و فلسطین را بیش از هر زمان دیگری نزدیک‌تر کرده است. دشمن صهیونیستی و پشت سر آن نیروهای شر و استکبار جهانی و نیروهای دست‌نشانده متوجه شده اند که موجودیت این رژیم در خطر است و مقاومت عرصه را بر آن تند گرده و این رژیم را گرفتار یک مخمصه وجودی کرده است.

در پایان این بیانیه همچنین آمده است: ما در این ایام مبارک ماه رمضان بار دیگر با قدس تجدید میثاق می‌کنیم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *