پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

رهبر طالبان: کارها را به افراد متخصص بسپارید

رهبر طالبان: کارها را به افراد متخصص بسپارید

 

رهبر طالبان در دیدار با مسئولین ارشد ولایت قندهار در توصیه‌هایی به مسئولان طالبان تاکید کرد که امور را به متخصصان بسپارند.

به گزارش تسنیم، «ملا هبت الله آخندزاده» رهبر طالبان، در دیداری با مسئولین ارشد اداره‌ها در ولایت قندهار گفت که با تسلط طالبان بر افغانستان صلح و امنیت در سراسر این کشور تامین شده و آن را نعمتی بزرگ دانست.

به گزارش خبرگزاری دولتی «باختر»، در این دیدار «نورمحمد ثاقب» وزیر حج و اوقاف طالبان، «محمد یوسف وفا» والی قندهار و برخی دیگر از مقامات محلی نیز حضور داشتند.

رهبر طالبان در ادامه اظهاراتش خطاب به مسئولین افغانستان 15 توصیه کرد که از جمله آن ارتباط با مردم و رفتار خوب و حسنه با آن‌ها بود.

وی با تاکید بر لزوم محافظت از بیت‌المال به مقامات طالبان دستور داد تا کار را به اهل کار بسپارند.

«هبت‌الله آخوندزاده» رهبر طالبان هفته گذشته نیز در پیامی از مسئولان و والی‌های طالبان خواسته بود تا برای جلوگیری از مهاجرت از افغانستان با مردم دیدارهای مستقیم داشته باشند و برای یافتن راه‌حل مشکلات آن‌ها کمک کنند.

وی همچنین از مسئولان طالبان خواسته بود تا «تلاش‌های خود را برای تدابیر بیشتر امنیتی ادامه دهند تا کسی فرصت ارعاب و ترساندن دیگران را نداشته باشدو خصوصاً هیچکس در برابر خدمات و فعالیت‌های تجار، کسبه‌کاران، و متخصصین موانع ایجاد نکند».

پیش تر نیز رهبر طالبان در فرمانی درباره حقوق زنان تاکید کرده بود که رضایت دختران برای ازدواج ضروری است و هیچکس نمی‌تواند زنی را مجبور به ازدواج کند.

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *