شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

رونمایی حماس از موشکی که به جنوبی‌ترین نقطه فلسطین اشغالی رسید

رونمایی حماس از موشکی که به جنوبی‌ترین نقطه فلسطین اشغالی رسید

کتائب القسام امروز از موشک عیاش250 رونمایی کرد که برای نخستین بار از آن برای هدف گرفتن فرودگاه رامون در جنوبی ترین نقطه فلسطین اشغالی استفاده کرد.

به گزارش فارس، «کتائب القسام» شاخه نظامی حماس شامگاه پنجشنبه با انتشار ویدئویی برای نخستین بار از موشک عیاش ۲۵۰ رونمایی کرد.

مقاومت فلسطین امروز برای نخستین بار از این موشک برای هدف قرار دادن فرودگاه رامون در جنوب فلسطین اشغالی استفاده کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز روز پنجشنبه اذعان داشتند که حومه شهر ایلات مشرف به دریای سرخ در جنوبی‌ترین نقطه فلسطین اشغالی برای نخستین بار هدف حمله راکتی از سمت نوار غزه قرار گرفت.

روزنامه تایمز اسرائیل تاکید کرد: حماس امروز پنحشنبه یک فروند موشک شلیک کرد که با طی مسافت 250 کیلومتری بر فراز خاک اسرائیل در منطقه هیویل ایلوت در نزدیکی ایلات سقوط کرد که این برد بی سابقه‌ای برای موشک‌هایی است که از سمت نوار غزه شلیک شده است.

این روزنامه گفت: ایلات در نزدیکی فرودگاه رامون واقع است که مقامات اسرائیل سفرهای به مقصد فرودگاه بن گورین در نزدیکی تل‌آویو را از بیم حملات بی وقفه فلسطینی‌ها به آنجا منتقل کرده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز اعلام کرد که فرودگاه رامون را هدف حمله راکتی با موشک عیاش250 قرار داده است.

در همین حال سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز شامگاه پنجشنبه از موشک‌های پیشرفته بدر 3 رونمایی کرد که عصر امروز ده‌ها فروند آن را به سمت عسقلان و سدیروت در فلسطین اشغالی پرتاب کرد.

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *