چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - Wednesday 24 April 2024

نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا خواستار استیضاح ” ترامپ ” شد .

نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا خواستار استیضاح ” ترامپ ” شد .

*کاخ سفید تقریبا بر روی آنچه که از یکی از شبکه‌های تلویزیونی پرمخاطب آمریکا (فاکس نیوز) پخش می‌شود، کنترل کامل دارد و همه چیز را به این شبکه دیکته می‌کند.

«بتو اورورک» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته (یکشنبه) در گفتگو با خبرنگاران در آیووا اعلام کرد انتشار گزارش رابرت مولر، مسئول تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اثبات کرد که دونالد ترامپ باید استیضاح شود.

وی در این خصوص اعلام کرد: برای من این بدان معناست که ما یک کشور قانونمند هستیم. اینکه هیچ انسانی فراتر از قانون نیست. روند استیضاح در مجلس نمایندگان آمریکا تضمین می‌کند که دیگر این اتفاقات نمی‌افتد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: من پیشتر تصور می‌کردم که اخراج جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی و اعمال فشار به جف سشنز، دادستان کل آن زمان برای پایان دادن به تحقیقات مولر، جرایمی هستند که یک نفر باید به دلیل ارتکاب آن‌ها اخراج شود.

اورورک در واکنش به اظهارات نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که گفته بود دموکرات‌ها باید به جای تمرکز بر روند استیضاح بر پیروزی در انتخابات تمرکز کنند، گفت: ما دو انسان متفاوت هستیم. من واقعا برای رئیس مجلس نمایندگان احترام قائل هستم. اما من نظر خودم را دارم.

اورورک پیشتر هم در مصاحبه با دالاس مورنینگ نیوز اعلام کرده بود که خواستار استیضاح دونالد ترامپ است؛ اما انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا بهترین فرصت برای برکناری ترامپ از قدرت است.

بتو اورورک که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا هم نامزد شده است چند روز پیش در یکی از گردهمایی‌های انتخاباتی‌اش به انتقاد از ارتباط نزدیک کاخ سفید با شبکه فاکس نیوز پرداخت و گفت: کاخ سفید تقریبا بر روی آنچه که از یکی از شبکه‌های تلویزیونی پرمخاطب آمریکا (فاکس نیوز) پخش می‌شود، کنترل کامل دارد و همه چیز را به این شبکه دیکته می‌کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران به نقل از هیل

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *