پنجشنبه 30 فروردین 1403 - Thursday 18 April 2024

حماس: مقاومت فراگیر راه مقابله با اشغالگران است/مبارزه ادامه می یابد

حماس: مقاومت فراگیر راه مقابله با اشغالگران است/مبارزه ادامه می یابد

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) مقاومت فراگیر و همه جانبه را راه مقابله با اشغالگران صهیونیست دانست و تاکید کرد که ملت فلسطین به مبارزه مشروع خود برای آزادسازی سرزمین فلسطین ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین آنلاین، جنبش حماس در بیانیه امروز پنجشنبه خود به مناسبت هشتمین سالروز نبرد “العصف الماکول” در سال ۲۰۱۴ میلادی با رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاکید کرد: نبرد ما با دشمن صهیونیستی با همه ابزارها و در هر وجب از سرزمین اشغالی ما ادامه دارد و مردم ما در همه مراحل مبارزه تا زمان گرفتن حقوق، آزادی و استقلال خود، پشت سر مقاومت متحد باقی خواهند ماند.

این بیانیه افزود: جنایات قتل، آواره کردن، محاصره و تبعیض نژادی دشمن علیه مردم ما و پروژه های شهرک سازی و یهودی سازی در کرانه باختری اشغالی، قدس و مسجد مبارک الاقصی جنایت علیه بشریت و لکه ننگی بر پیشانی همه کسانی است که سکوت کرده اند و این جنایات را محکوم نمی کنند.

جنبش حماس تاکید کرد: این جنایات نخواهند توانست به اشغالگران مشروعیتی ادعایی در سرزمین تاریخی و قدس و مسجد الاقصیِ ما بدهد و اراده مردم ما برای ادامه مبارزه مشروع در دفاع از خود و سرزمین و مقدسات خود در هم نخواهد شکست.

این بیانیه خاطرنشان کرد: پیروزی پیروزمندانه در نبرد العصف الماکول و مراحل بعدی پایداری و مقابله و بازدارندگی در برابر اشغالگران موید این است که مقاومت به فداکاری های اسیران آزاده و اسیران سرافراز زن وفادار است و  موضوع آزادسازی آنها از زندان های دشمن با هر هزینه ای در رأس اولویت های مقاومت باقی خواهد ماند.

جنبش حماس در این بیانیه همچنین از امت اسلامی و آزادگان جهان که در کنار حقوق ملت فلسطین و مبارزه آنها ایستاده اند، ستایش کرد و با خون شهیدان و جانفشانی اسیران و مجروحان فلسطینی پیمان دوباره بست و بر ادامه راه مقاومت و پایبندی به حقوق ملت فلسطین و دفاع از اصول ثابت آنها و مقدسات بویژه قدس و مسجد الاقصی تا رسیدن به آزادسازی سرزمین فلسطین و بازگشت پناهندگان فلسطینی تاکید کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *