پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پایان چشم انتظاری 39 ساله مادر شهید در برنامه «تشرف»

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پایان چشم انتظاری 39 ساله مادر شهید در برنامه «تشرف»

مادر شهید شکرائیان که 39 سال چشم انتظاری کشیده بود، شب گذشته در برنامه «تشرف» حرم مطهر رضوی انتظارش به پایان رسید و از فرزند شهیدش باخبر شد.

به گزارش آستان نیوز، 39 سال می‌گذرد اما هنوز خبری از حسین شکرائیان؛ دانشجوی مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت تهران نیست، مادر و پدر همچنان چشم انتظارند. 39 سال است که مادر با صدای هر زنگ در یا تلفن سراسیمه می‌شود گویی حسینش پشت در است یا خبری از او برایش آورده‌اند.

مادر در حالی که بغض در سینه دارد می‌گوید: هنوز منتظرش هستم چون نه پیکرش را دیده‌ام و نه کسی لحظه شهادت او را دیده است.

دو سال قبل از شهادتش به سختی شرایط سفر و زیارت بارگاه ثامن الحجج(ع) را برای خانواده‌اش فراهم می‌کند و حالا پس از 39 سال دوباره بسترساز زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برای خانواده اش می‌شود. خانواده‌ای که سال‌ها در بی‌خبری از فرزندشهیدشان هستند غافل از اینکه پیکر او سالهاست در وطن آرام گرفته است.

ویژه برنامه «تشرف» که در چهارشنبه‌های امام رضایی به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و مشارکت گروه معارف شبکه یک سیما پخش می‌شود، شب گذشته میزبان خانواده شهید گمنام و پهلوانان و قهرمانان کشتی فرنگی المپیک و جهان بود.

این برنامه از نگاه سید محمدرضا حسینیان، مجری برجسته تلویزیون یکی از سخت‌ترین و دشوارترین برنامه‌هایی بود که به صورت زنده بر روی آنتن رفت. در این برنامه دعای یک مادر رنج دیده و منتظر در محضر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به اجابت رسید و چشم انتظاری مادر شهید گمنام؛ حسین شکرائیان به پایان رسید.

خبر پیدا شدن شهید جاوید الاثر حسین شکرائیان پس از انجام آزمایشات تعیین هویت و دی. ان. ای توسط محمدرضاگرائی؛ قهرمان کشتی فرنگی جهان بر روی آنتن زنده شبکه یک سیما اعلام شد و قابی از آثار برجای مانده از این شهید شامل شانه، مسواک و قلم تحویل مادر این شهید جاویدالاثر شد.

محل تدفین این شهید همدانی هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه فنی اصفهان عنوان شد و یاد و خاطره این شهید و دیگر شهدای راه وطن گرامی داشته شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *