شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

آسمان ایران اسلامی خط قرمز پدافند هوایی است/ دشمنان رویارویی با ایران را هرگز تجربه نکنند

آسمان ایران اسلامی خط قرمز پدافند هوایی است/ دشمنان رویارویی با ایران را هرگز تجربه نکنند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آسمان ایران اسلامی خط قرمز ما است و در تمام نقاط کشور به هیچ وجه اجازه تعدی و تجاوزی در آسمان نخواهیم داد و دشمنان بدانند که با دفاع جانانه پدافند هوایی کشور مواجه می‌شوند.

به گزارش  فارس ، امیر علیرضا صباحی‌فرد عصر دیروز در بازدید از سامانه پدافندی مستقر در مناطق مرزی شهرستان اصلاندوز ضمن تمجید از آمادگی کامل، روحیه بسیار بالا و توجیه بودن با نوع ماموریت نیروهای پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: آسمان ایران اسلامی خط قرمز ما است و در تمام نقاط کشور به هیچ وجه اجازه هیچ تعدی و تجاوزی به آسمان ایران را نخواهیم داد و دشمنان بدانند که با دفاع جانانه پدافند هوایی کشور مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که بهترین سامانه‌های پدافندی در نقطه مرزی شهرستان اصلاندوز مستقر شده است، افزود: برای ما فرق نمی‌کند چه در نقطه مرزی و چه در عمق آسمان مقدس ایران، کلیه حرکات و سکنات ۲۴ ساعته بدون وقفه و بدون کوچکترین اشکال رصد و پایش می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور خود در شهرستان مرزی اصلاندوز ادامه داد: مرزنشینان ما مثل هشت سال دفاع مقدس دارای سعه صدر بوده و وظیفه پدافند هوایی رصد آسمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این‌جا هم این وظیفه را انجام می‌دهیم.

دشمنان رویارویی با ایران را هرگز تجربه نکنند

صباحی‌فرد بیان کرد: پیام حضور ما به ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی این است که فرزندان شما در پدافند هوایی در هر نقطه از خاک کشور مستقر هستند و تا آخرین قطره خون جانانه در مقابل هرگونه تجاوز به حریم آسمان کشور دفاع خواهند کرد.

وی افزود: پیام ما به دشمنان این است که به هیچ‌وجه رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هرگز تجربه نکنید، چرا که در طول هشت سال دفاع مقدس و ۴۰ سال از انقلاب شکست خوردید و این برای شما درس عبرت است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به دشمنان در صورت تجاوز به کشور گفت: شاید ورودتان به خواست خود شما باشد، اما بدانید قطعا خروج‌تان دیگر در دست شما نخواهد بود.

– انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۳۵/ق

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *