پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

ترامپ: تنها را ه باخت من در انتخابات “تقلب گسترده” است

ترامپ: تنها را ه باخت من در انتخابات “تقلب گسترده” است

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی انتخاباتی خود در پنسیلوانیا گفت که تنها راه باخت وی در انتخابات ریاست جمهوری سه‌شنبه هفته آینده «تقلب گسترده» است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه و در نخستین تجمع انتخاباتی خود در ایالت پنسیلوانیا در شهر «آلن‌تاون» به سخنرانی پرداخت.

وی در این تجمع انتخاباتی بار دیگر رای‌گیری پستی در این انتخابات را زیر سوال برد و گفت: «تقلب گسترده، این تنها راهی است که ما می‌توانیم ببازیم و این موضوع در حال اتفاق افتادن است.»

ترامپ در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد که واکسن ویروس کرونا به زودی مورد تایید قرار خواهد گرفت این در حالی است که وی چند هفته پیش مدعی شده بود که واکسن کرونا پیش از انتخابات ریاست جمهوری در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسیده بود چرا دولت وی در برابر کرونا تسلیم شده‌، پاسخ داد: «من تسلیم نشده‌ام.»

این سخنان ترامپ در حالی مطرح می‌شود که «مارک میدوز» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید روز گذشته (یکشنبه) اعتراف کرد که دولت ترامپ نه تنها برنامه‌ای برای کنترل کرونا ندارد، بلکه قصد کنترل این ویروس را ندارد.

میدوز در گفت‌وگو با شبکه سی ان ان گفت: «ما قصد کنترل این بیماری همه‌گیر را نداریم. می‌خواهیم مسئله دستیابی به واکسن، درمان و دیگر حوزه‌های کاهش شیوع (کرونا) را تحت کنترل درآوریم».

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *