پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

سخنان بایدن جنجالی شد؛ «بقیه کشورها وصله شلوار ما هم نیستند»

سخنان بایدن جنجالی شد؛ «بقیه کشورها وصله شلوار ما هم نیستند»

*ابیگل مارون دبیر مطبوعاتی سناتور جاش هاولی در واکنش به سخنان بایدن «کاملاً منطقی است اگر مغزت خمیر نرم شده باشد» ؛

«سالادی از کلمات» بایدن در سخنرانی چهارم ژانویه خود در کنتاکی : : «عبارتی از محله قدیمی را به شکلی متفاوت بازگو می‌کنم: بقیه کشورهای جهان وصله روی شلوار جین ما نیستند، اگر ما کاری که می‌خواهیم و باید را انجام دهیم».

بعد از جوزپ بورل و باغ اروپایی‌اش، این بار سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در کنتاکی جنجالی شد.

به گزارش فارس، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا که به گاف‌های کلامی‌اش معروف است، در سخنرانی چهارم ژانویه خود در کنتاکی «سالادی از کلمات» را به خورد مخاطبان داد.

به گزارش فاکس نیوز، بایدن ۸۰ ساله در صحبت‌های خود نزدیک پل برنت اسپنس برای تعریف کردن از موفقیتش در تصویب بودجه زیرساختی و اهمیت همکاری دو حزبی با میچ مک‌کانل رهبر اقلیت سنا گفت: بهترین روزهای ما پیش رو قرار دارد. نه پشت سر ما. مدتهاست که گفته‌ام.به آن باور دارم. هرگز، هرگز و هرگز تا این اندازه درباره چشم‌انداز آمریکا خوشبین نبوده‌ام. و امروز (هم) هستم. هرگز. هرگز.

وی در ادامه با بیان این که «به بیش از ۱۴۰ کشور در سراسر جهان سفر کرده‌ام»، به شکلی نامفهوم به نظر می‌رسد که می‌گوید: «عبارتی از محله قدیمی را به شکلی متفاوت بازگو می‌کنم: بقیه کشورهای جهان وصله روی شلوار جین ما نیستند، اگر ما کاری که می‌خواهیم و باید را انجام دهیم».

این اظهارات وی واکنش‌های زیادی را برانگیخت و اغلب این سوال مطرح شد که او اصلا چه گفت. باز پترسون ستون‌نویس وبلاگ سیاسی محافظه‌کار آمریکایی RedState در توییتی با انتشار این بخش از ویدئوی اظهارات بایدن نوشت «در اپیزود امروزِ “جو بایدن چه کوفتی گفت؟”» کلود تامپسون خبرنگار نشریه آمریکایی نشنال ریویو پرسید «چی؟» کوین مک‌ماهون توییت کرد «محله قدیمی او واقعاً این را می‌گفت؟» ابیگل مارون دبیر مطبوعاتی سناتور جاش هاولی در واکنش نوشت «کاملاً منطقی است اگر مغزت خمیر نرم شده باشد».

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *