جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

غافلگیری ترامپ از اقدام عجیب قائم مقام فرماندار ایالت لوئیزیانا

غافلگیری ترامپ از اقدام عجیب قائم مقام فرماندار ایالت لوئیزیانا

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در دومین سفر خود به لوئیزیانا در سال جاری میلادی که با هدف نظارت بر تولیدات صنعتی و جمع‌آوری کمک‌های مالی برای ستاد انتخاباتی خود انجام شد، با اقدام عجیب «بیلی نانگسر»، قائم‌مقام فرماندار این ایالت غافلگیر شد.

عکاس روزنامه نیویورک تایمز، اقدام عجیب نانگسر را در حالی که به استقبال ترامپ در فرودگاه بین‌المللی چنالت در لیک چارلز رفته بود و جوراب ورزشی عجیب خود با تصویر ترامپ را به رئیس‌جمهور آمریکا نشان می‌داد، ثبت کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا نیز پس از دیدار با افرادی که آنجا هستند با اقدام غافلگیرکننده نانگسر که شلوار خود را بالا زده تا جورابی با تصویر چهره ترامپ را به او نشان دهد، مواجه می‌شود.

تصویر روی این جوراب‌ نمایانگر چهره ترامپ و نمایشی جالب از مدل موی رئیس‌جمهور آمریکا است. در این تصویر، ترامپ با اشاره به جوراب‌های نانگسر، ژست فردی را گرفته که غافلگیر شده است.

این نخستین بار نیست که سیاستمداران آمریکایی با این شیوه ترامپ را غافلگیر می‌کنند. پیش از این جف دانکن، نماینده جمهوری‌خواه کالیفرنیای جنوبی که از حامیان پروپاقرص رئیس‌جمهور آمریکاست، نیز جورابی با نام “ترامپ” پوشیده بود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اسکوآیر

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *