پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

نماینده کلیمیان در مجلس دهم: موحدان عالَم در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند

نماینده کلیمیان در مجلس دهم: موحدان عالَم در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند

سیامک مره‌صدق گفت: همه موحدان به پیروی از پدر معنوی موحدان عالم آیت‌الله خامنه‌ای باید در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند.همه مستضعفان عالم در این روز انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی که نماینده استکبار در منطقه است اعلام می‌دارند. 

سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: روز قدس تنها مختص مردم فلسطین نیست و مخصوص همه مستضعفین عالم است. 

وی افزود: همه مستضعفان عالم در این روز انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی که نماینده استکبار در منطقه است اعلام می‌دارند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به عنوان نماینده استکبار در منطقه سعی دارد تا خواسته‌های آمریکا به عنوان سرکرده استکبار جهانی را به مردم مظلوم منطقه تحمیل کند.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: اگرچه امسال به خاطر اپیدمی بیماری کرونا امکان برگزاری تظاهرات وجود ندارد، اما جبهه مقاومت و آزادگان جهان باید در فضای مجازی و از طریق رسانه‌های خود روز قدس را زنده نگاه دارند و اجازه ندهند که در خاطره‌ها کمرنگ شود.

وی افزود: همه موحدان باید به پیروی پدر معنوی موحدان عالم یعنی آیت‌الله خامنه‌ای در مقابل استکبار و صهیونیسم بایستند و از ایستادگی در برابر آن خسته نشوند.

وی در پایان گفت: همه آزادگان جهان باید ملت ایران را برای ایستادگی در برابر استکبار الگوی خود قرار دهند و همانطور که ملت ایران همه سختی‌های آن را به جان خریده، از سختی‌های این راه خسته نشوند و خستگی‌ها را به جان بخرند و در برابر استکبار و صهیونیسم بایستند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *