جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

وزیر ارتباطات: برای شور انتخاباتی باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم

وزیر ارتباطات: برای شور انتخاباتی باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: برای تعیین سرنوشت مردم و حضور حداکثری آنان در انتخابات باید اقدامات لازم را پیش‌بینی و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم تا شور انتخاباتی حاصل شود و خیر و صلاح مردم و مملکت با این حضور گسترده و پرشور رقم بخورد.

به گزارش ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» روز شنبه در حاشیه افتتاح سایت‌های مخابراتی شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران درباره زیرساخت‌های لازم و برنامه تبلیغات داوطلبان در فضای مجازی افزود: مصوبه پیشنهادی‌مان به ستاد ملی کرونا امروز بیرون می‌آید، خبرهای خیلی خوبی در راه است.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداهای انتخابات ۲۸ خرداد هم اکنون با برنامه‌های مختلف و متنوع در میدان حضور دارند و ایده‌ها، برنامه‌ها و تیم‌های اجرایی را در زمان باقیمانده اعلام می‌کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در باره اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد گفت: فکر نمی‌کنم حتی یک نفر از مردم ایران بخواهد در رقم زدن سرنوشت خودشان در انتخابات پیش‌رو، عنصر غایبی باشد.

آذری جهرمی ادامه داد: همه باید برای به وجود آوردن شرایط مناسب برای برگزاری انتخاباتی پرشور و برای اینکه مردم بتوانند سرنوشت خود را تعیین کنند، تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سرنوشت همه مردم به دست خودشان رقم می‌خورد افزود: تعیین سرنوشت و یک مسیر اجرایی کشور که بسیار حائز اهمیت است، با انتخاب مردم رقم می‌خورد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: مردم انتخاب می‌کنند که می‌خواهند زنده بمانند یا به حداقل‌ها کفایت کنند و یا می‌خواهند زندگی و طلب حداکثری کنند.

آذری جهرمی ادامه داد: این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند چه سرنوشتی برای خودشان رقم بزنند و بدون شک طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، در انتخابات پیش‌رو ملت ایران حضور و مشارکت حداکثری خواهند داشت.

تا پایان دولت روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی متصل می‌شوند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین به تلاش‌های انجام شده در سه ماهه اخیر و سفر اسفندماه خود به همدان برای اتمام پروژه‌های در دست اجرای این استان اشاره کرد و گفت: با اتمام این پروژه‌ها پوشش شبکه ملی روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان هم اکنون به ۹۸ درصد رسیده است و هشت سایت مخابراتی دیگر در دست بهسازی است و به‌زودی وارد مدار می‌شود.

آذری جهرمی اظهار داشت: یکماه آینده هشت سایت مخابراتی استان همدان وارد مدار می‌شود و صد درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان به شبکه ملی متصل خواهند شد.

وی گفت: در کشور هم اقدامات با جدیت پیش می‌رود و عقب‌مانده‌ترین پروژه ما در استان سیستان و بلوچستان است که به دلیل مشکلاتی که در تامین تجهیزات برای ما به وجود آمد، ۴۵ روز در اجرای این طرح تاخیر داریم.

وی ادامه داد: یک‌هزار و ۲۰۰ روستا از سه هزار و ۷۰۰ روستای استان سیستان و بلوچستان باقی مانده بود که تقریبا ۴۰۰ روستای آن به شبکه ملی متصل شد و ۸۰۰ روستا باقی مانده است که تا پایان دولت به شبکه ملی متصل خواهند شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: قرار بود تا آخر اردیبهشت ماه این پروژه‌ها به اتمام برسد که با توجه به مشکلات پیش آمده در تامین تجهیزات، اقدامات به جد پیش می‌رود و طبق قولی که به مردم داده‌ایم تا پایان دولت تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند و به اهداف‌مان در این حوزه می‌رسیم.

به گزارش ایرنا، روز شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۳۴ سایت مخابراتی با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید که ۴۷ روستای این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

«محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات به دنبال پیگیری مشکلات آنتن دهی شبکه تلفن همراه در روستاهای همدان، امروز شنبه برای بهره برداری از طرح های مصوب شده در سفر قبلی، به این استان سفر کرده است.

به گفته مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان ۲۶۱ روستای این استان، امروز شنبه (اول خرداد) در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به شبکه ملی ارتباطات متصل می شوند.

در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان همدان، از طرح های ساخت، راه اندازی و ارتقای ۱۶۴ ایستگاه فرستنده – گیرنده تلفن همراه (بی.تی.اس) در استان بهره برداری می شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *