چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - Wednesday 24 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / در شرایط کنونی تشرف حضوری به حرم مطهر رضوی ضرورت ندارد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / در شرایط کنونی تشرف حضوری به حرم مطهر رضوی ضرورت ندارد

*توجه به مسائل بهداشتی و پزشکی باید در اولویت مردم قرار گیرد و در صورت ابتلاء به این بیماری برای درمان و جلوگیری از شیوع آن اقدامات و دستورات متخصصین امر که همان پزشکان باشند لازم است.

آیت‌الله رجبعلی رضازاده گفت: در شرایط کنونی تشرف حضوری به حرم مطهر رضوی جهت زیارت مضجع منورحضرت رضا(ع) به هیچ عنوان ضرورتی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد رئیس سازمان فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود مرویان حسینی مدیر عامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی به همراه جمعی از مدیران آستان قدس رضوی ضمن حضور در بیت آیت‌الله رجبعلی رضازاده ، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.
آیت‌الله رجبعلی رضازاده در این دیدار با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه، تشرف حضوری به حرم مطهر رضوی جهت زیارت مضجع منورحضرت رضا(ع) به هیچ عنوان ضرورتی ندارد، ابراز کرد: زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) با قرائت زیارتنامه حضرت رضا(ع) می‌توانند فیض زیارت حضوری این امام همام(ع) را در درگاه الهی کسب کنند تا ان‌شاءالله با توسل به حضرت رضا(ع) این خطر رفع شود.
وی اضافه کرد: توجه به مسائل بهداشتی و پزشکی باید در اولویت مردم قرار گیرد و در صورت ابتلاء به این بیماری برای درمان و جلوگیری از شیوع آن اقدامات و دستورات متخصصین امر که همان پزشکان باشند لازم است.
گفتنی است؛ حجت اسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد؛ رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در ابتدای این دیدار گزارشی درباره‌ مجموعه اقدامات آستان قدس رضوی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حرم مطهر رضوی خدمت آیت‌الله رجبعلی رضازاده ارائه کردند و در ادامه یک مجموعه 5 جلدی با محوریت فقه امام کاظم(ع) خدمتایشان اهداء شد.

منبع : آستان نیوز تصویر از محمد جواد مشهدی

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *