جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

آخرین آمار کرونا ویروس در قزوین

آخرین آمار کرونا ویروس در قزوین

طی ۲۴ ساعت گذشته (سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۵۹ نفر نیز در این مدت بستری شدند و چهار فوتی با علائم قطعی کرونا گزارش شد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در ۲۴ ساعت گذشته (سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۵۹ نفر نیز در این مدت بستری شدند.

با احتساب این تعداد بستری‌ها، کل بیماران بستری در سطح بیمارستان‌های استان قزوین به ۳۷۴ نفر رسید، ۷۰ نفر از بیماران نیز در این مدت از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بدحال و متصل به دستگاه‌های کمک تنفسی ۳۸ نفر بوده و چهار فوتی با علائم قطعی کرونا گزارش شد.

گفتنی است تعداد کل فوتی‌های استان قزوین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۴۹۴ نفر و تعداد کل بستری‌ها نیز در این مدت ۴۱ هزار و ۱۹۲ نفر بوده است.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین ۵۰/۶ درصد از افراد زیر ۱۸ سال دوز اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند؛ ۷۸/۳ درصد افراد بالای ۱۸ سال دوز اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند؛ ۳۷/۳  درصد از افراد بالای ۱۸ سال به صورت کامل واکسینه شده‌اند و کل واکسیناسیون انجام شده در قزوین به عدد یک میلیون و ۱۳۸ هزار و ۶۴۹ رسیده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *