پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

دعوت همه جانبه رسانه کشوری ” رواپرس ” از مردم عزیز کشورمان برای حضور پر شور در انتخابات دوّم اسفند / « عکس شهدا را می بینیم عکس شهدا عمل نکنیم » + فیلم اسارت در گودال شهدای غوّاص توسط بعثی ها + فیلم سخنان حاج قاسم سلیمانی ( در خصوص چپ – راست _ دختران بد حجاب – با حجاب )

دعوت همه جانبه رسانه کشوری ” رواپرس ” از مردم عزیز کشورمان برای حضور پر شور در انتخابات دوّم اسفند / « عکس شهدا را می بینیم عکس شهدا عمل نکنیم » + فیلم اسارت در گودال شهدای غوّاص توسط بعثی ها + فیلم سخنان حاج قاسم سلیمانی ( در خصوص چپ – راست _ دختران بد حجاب – با حجاب )

#حضرت امام خمینی ( ره ) :

* نگویید که دیگران رای می دهند ، من هم باید رای بدهم . تو هم باید رای بدهی آن روستایی هم که در کنار مزرعه خودش کار می کند باید رای بدهد ، تکلیف است .

# رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای دامه بقائه :

*ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید اما اگر ایران را دوست بدارد، باید پای صندوق رأی بیاید ، اگر کسی انگیزۀ دینی و انقلابی [هم] ندارد، امّا، میهن عزیز را دوست دارد لازم است به پای صندوق های رأی بیاید.

* می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل می دهند، برنامه‌ریزی می کنند.

*در قضاوت ناظران بین المللی حضور مردم در انتخابات… تاثیرگذار است.”بر همین اساس رهبر حکومت اسلامی ایران نتیجه گرفت ،بنابراین شرکت انبوه مردم در انتخابات مجلس از این زاویه نیز کاملاً ضروری است.

*وظیفه مجلس خبرگان بسیار مهم است و نباید انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان در برخی شهرها به حاشیه برود.

 

تکلمه :

-روز آغازین کار نوشتیم ” شما هم دعوتید به اتفّاق ” مشروط به پذیرش اصولمان اعم از مُفاد مصرّح قانون اساسی سُرخ رنگ جمهوری اسلامی برآمده از جان فشانی های شهدای 15 خرداد 1342 تاکنون ، منویّات به رنگ روشنایی صحیفه نور معمار بزرگ انقلاب « خمینی عزیز ( ره ) » و فرمایشات مقام عظمای ولایت و خطوط قرمز مقدّس متصورّه حضرتش .

-روند کاری ” رواپرس ” را با ابتناء بر پرهیز از عوام فریبی و لفت و لیس های مستفاد و مرسومش بنا نهاده و به قولی ” سمّ پوپولیسم را مُهلکتر از سمّ سرطان ” می پنداریم .

-آرشیو ابتدا تاکنونمان مبیّن این مطلب است که علیرغم انتشار بیش از ده هزار خبر، گزارش و … ( 8434 مورد مندرج در صفحه بین الملل و کشوری و 1604 مورد منتشر شده در صفحه پاکدشت این رسانه ) ، عدد درج شده در ستون حوادث هر  دو صفحه امان به معنای واقعی و حقیقی « صِفر » است چون مروّج فرهنگیم ، انعکاس دهنده سیاست متّکی به دین مبینیم و نه سیاست زده ای موج سوار و پر مدّعا.

-پاسخ این سوال خویش را در ادامه خواهید یافت که درج این مطالب بسان هفتاد من مثنوی چه قرابتی با شب و روز  انتخابات دوّم اسفند 1398 دارد ؟

عزیزان با نگاهی اِجمالی به سطور ذیل الذّکرِ احصائی از آرشیو در می یابید که دغدغه امان فقط و فقط فرهنگ و نخبگان علمی ، ورزشی ، هنری و سیاسی کشور و پاکدشت عزیزمان بوده و است .

انتشار مصاحبه و تصاویر نخبگان و تیز هوشان افتخار آفرین در دبیرستانهای دخترانه و پسرانه شهرستان ، تعامل با نخبه و جوان 24 ساله رعنا « ابوالفضل پازوکی » بزرگمرد اندیشمند امّا کوچک از منظر مختصات سجلّی و دانشجوی ترم سوّم رشته روابط بین الملل از محلّه ی قوهه و انتشار تراوشات انتزاعی اش از دانشگاه شهر ” گیرنه ” قبرس ، درج مطالب اساتید معظّم دانشگاه در این رسانه مصادیق بارزیست بر آنچه گذشت .

باشد که به امید حق تعالی بزرگ مرد کم سن و سالمان ” ابوالفضل پازوکی ” که نماینده بیش از 40000 شرکت کننده کنکور شهرستان مهر و فرهنگ پرور پاکدشت و بیش از 500 دارنده رتبه زیر 1000 و 100 اَبَر نخبه دارنده رتبه های تک رقمی کنکور این شهرستان در 12 سال گذشته می باشد به همراه سایرین ، رهرو و جایگزین شایسته ای برای همکلاسی دوران عتیق و دوست بسیار شفیقم ” دیپلمات برجسته و نفر دوّم فعلی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور سوئیس ” جناب آقای « محسن پازوکی » ( حاج محمّد حسین – خاتون آباد ) باشند انشاالله .

 

 

192 بازدید

 

 

299 بازدید

 

 

1583 بازدید

 

 

1511 بازدید

 

 

1537 بازدید 

 

 

5279 ( پنج هزار و دویست و هفتاد و نُه ) بازدید

***

مجموعاً 10401 ( ده هزار و چهارصد و یک بازدید واقعی ) بابت صرفاً تولید و محتوای این رسانه در 66 روز

 

 

 این رسانه با افتخار اعلام می دارد فقط و فقط با درج شش مورد تولید ومحتوای مربوط به خویش در بازه زمانی هجدهم آبانماه  تا بیست و چهارم دی ماه 1398 در طول 66 روز 10401 ( ده هزار و چهارصد و یک بازدید واقعی ) منهای حجم بازدیدها در کانال رواپرس ، کانالهای منتسب به  اساتید معظّم ارائه دهنده از دانشگاه آزاد اسلامی ، کانال های آموزش پرورش شهرستان پاکدشت بابت درج مطالب نخبه « ابوالفضل پازوکی » ( به جهت ارتباط اشتغال به تحصیل حضرتش در دوران متوسطه دبیرستان امام خمینی ( ره ) پاکدشت ) داشته است.

پاسخ مستترمان این بود که این رسانه علیرغم آنکه قصد اظهار فضل نداشته و صرفاً ادای دین نموده است شاید « با این حجم اقبال خدادادی و نه احصائی از راه تعاملات نازیبا تاکید می کنیم نازیبا » به نوعی « حتّی » به غلط خود را مُحِقِّ این مطلب آنهم به جهت ” فذکّر انت مذّکر ” دانسته و از عزیزان همشهری ” ماه وش ” خود و در درجه بعد از هم وطنان ” با مرام ، قلندر ، صبور ، بیگانه ستیز و با عشقش ” درخواست نماید که :

برای رضای حضرت الوهیّت و فرستادگان عِظامش با ملحوظ نمودن منویّات معمار بزرگ انقلاب اسلامی ( ره ) و مقام عظمای ولایت ، انشاالله با حضور انقلابی ، مشارکت حداکثریِّ آگاهانه و برآمده از سر تعقّل ، فارغ از اَتَمِّ مشکلات و تبعات جاریه ، فرصت فکاهی سازی و تکثیر سیاه نمایی ” حضور سرنوشت ساز انتخابات دوّم اسفند ماه ” را از دشمنانِ این ملّت نجیب ، شریف و بسیار محترمِ گرفته ،  راه سوء استفاده را از قلم به مزدان حاضر در بنگاه های پروپاگاندا و سخن پراکنی جهان « خاصه BBC انگلستان که نه تاکید موکّد می کنم اَنگَلِستان »  باز دارند .

انشاالله و المنّه با استعانت از حضرت خورشید حضرت بقیه الله الاعظم  ( عج ) ضمن حضور بسیار غلیظ در پای صندوقهای رای پایبندی تثبیت شده خویش را به سربازی حضرت ایشان اعلام ؛ ضمن برائت از هرگونه فتنه و فتنه گران ؛ قدردانی و سپاس خویشتن خویش را از استقامت و رادمردی شهدای 8 سال دفاع مقدّس ، شهدای مظلوم مدافع حرم و شهدای مقاومت علی الخصوص سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز را محضر ارواح مقدّشان ایفاد دارند .

فرجام سخن آنکه انشالله الی الابد این توفیق را داشته باشیم که وقتی « عکس شهدا را دیدیم عکسِ شهدا عمل نکنیم » ، چرا که پرچم منقّش بر تابوت شهدای ما پرچم سه رنگ ملّی منقوش به نام حضرت خداوندی است ولا غیر ؛ به همین جهت پر واضح و اظهر من الشّمس است که ارواح طیّبه و بی رنگ آنان به هیچ عنوان بازی های « رنگی » ( جسارتاً و با تقدیم اعتذار « پولکی » ) و مصادره شدنهای مصطلح و سخیف چپ و راست را بر نتابیده ، علاوه بر آنکه با تمام وجود جان فشان اسلامیّت و جمهوریّت این مرز و بوم و مردمان مام وطن بوده، خویش را مجذوب ولایت مطلقه فقیه می شمردند و از ژرفای وجود خود را عامل و قائل بدین مطلب می دانستند که  « انسانهای بصیر » یک خانواده هیچگاه لباسهای گرد و خاک گرفته و … ، خود را مقابل افراد « ناجوانمرد » اجنبیِ ناظر در فضاهای مجازی عاری از هویّت واقعی نخواهند شُست.

انسانهایی که به قول حاج کاظم آژانس شیشه ای ” امنیّت ملّی اشان برآمده از تکرار هزار باره اصول وحدت بخش و دشمن شکن برگرفته از دکترین نظام مقدّس جمهوری اسلامی است نه نشات گرفته از سیاست های نخ نما و تفرقه انگیز آیپک و ترامپ قمار باز ”  شنیده شده از حلقومهای اجاره ای رسانه های خارج  و با ابراز N بار نهایت تاسف داخل نشین .

اینجاست که بدرستی شهدا قبله اشان را خود بر اساس داده های کلام نورانی ” اطیعواالله و اطیعواالرّسول و اولی الامر منکم ( نساء 59 ) ” ،” و قاتلوهم حتّی لاتکون فتنه ( انفال آیه 39 ) ” انتخاب کرده اند نه به استناد لاطائلات امثال BBC .

نیک بدانیم و بدانید که این مملکت برای تامین امنیّت امروزِ روز مردم فداکار و قریب 3000 کرسی مسئولیت اجرایی مسئولان ( البتّه جسارتاً بعضی وامدار و آویزانِ این و آن ) در تمام سطوح ، بیش از 200000 شهید تقدیم و بطور متوسط « یکایکِ صندلی های لغزان » جلوس کنندگان بر کرسی های یاد شده ماحصل « خون بیش از 70 شهید » است که صد البته اگر ماندنی بود بدانها نمی رسید.

*تنزیل دهنگان تعمّدی مشارکت حداکثری مردمِ شریفِ خواهانِ حضور در پای صندوق های رای را که هدف غایی اشان به زیر 50 درصد رساندن حضور مردم در انتخابات پیش روست را به خدای و رازق شهیدان همیشه شاهد می سپاریم و امیدواریم مرعوبان استکبار که هر بار به نوعی نیّت شوم براندازی و … ، این سرزمین به یادگار مانده از رشادت و انفاس قدسی شهیدان را با ارسال سیگنال عدم مشروعیّت این نظام مقدّس برای نابازیگران مکمّل ورای این جغرافیا آنهم به منظور تشدید فشار مضاعف در سر می پرورانند مادام العمر خوابشان غیر قابل تعبیر و فاصله سر و بدنشان به بلندای تاریخ باشد .

… و چه زیباست عرش نشینی و پیوستگی ارتزاق کبوتران خونین بال تا قیام قیامت ، چرا که ؛ … بل احیاء عند ربّهم یرزقونند ( آل عمران 169 ) .

 

… به ما بیچارگان زان سو نخندید …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدایا چنان کن سرانجام کار 

تو خشنود باشی و ما رستگار

 جامعه شناس ، کارشناس رسانه و پژوهشگر مسائل آمریکای لاتین ، مدیر مسوول و صاحب امتیاز ” رواپرس ” رضا عرب 

دانشجوی دکتری تربیت بدنی نریمان تاجیک 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *