پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

دفاع از ارکان نظام ( یادداشت : سید مرتضی موسوی کلان مدرّس دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی )

دفاع از ارکان نظام ( یادداشت : سید مرتضی موسوی کلان مدرّس دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی )

 

*آیا شما و امثال شما با این افکار و انتشار چنین نوشته  ها و کلیپ هایی مردم را از نظام و رهبری جدا نمی  کنید ؟ چرا شک و تردیدها را دامن می زنید ؟

*چرا در میان مردم یاس و ناامیدی با این سیاه نمایی ها ایجاد می کنید تا به سوی صندوق های رای نیایند و حق سرنوشت خود را از دست بدهند ؟

*چرا به جای انتقاد های سازنده و پیشنهاد های بهتر میان مردم تفرقه ایجاد می کنید  ؟  این را بدانید افرادی که سخنان شما را باور می کنند و اعتقاد پیدا می کنند به رهبری و نظام و اسلام بر نمی گردند .

 

 

رسانه کشوری ” رواپرس ” ، سرویس بین الملل .

سید مرتضی موسوی کلان ( مدرّس دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی ) در یادداشتی برای ” رواپرس ” نوشت :

 

 

 

 

 

ما باید به سمت آرام سازی روابط داخلی برویم ، روابط داخلی منجر به آرام سازی روابط منطقه ای می شود و بعد پیرو آن روابط بین المللی ، در این حالت نیز ایران متعاقباً در مسیر آرامش حرکت خواهد داشت .

 

 

 

 

 

 

مخالفت های غیر اخلاقی و شایعات و کار شکنی ها ، تهمت  ها ، افتراها ، تخریب ها و ویرانگری ها ، آیا این ها به تصمیم های کلیت نظام است که نیست ؛  آیا این ها را باید صرفا تصمیم یک جریان سیاسی دانست یا چیزی بیش از آن ؟ آیا این بد اخلاقی ها را رهبری نظام و مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای امنیت ملی و اراده ملت ( مجلس) و شورای نگهبان و عقلای ملت و مراجع عظام می پذیرند قطعا نه ، چون این روش ها با آیین ناب محمدی ( ص ) و ائمه اطهار ( ع ) منطبق نیست و مخالف آیه های  صریح قرآن کریم است .

وقتی که این طور نیست پس چرا به تشویش اذهان عمومی دامن می زنید ؟ چرا همه منتخبین ملت بزرگوار ایران‌ را که از تما م گزینه های صلاحیتی عبور کرده اند و به تایید مقام معظم رهبری رسیده اند تا سکان مملکت را به عهده بگیرند به امریکایی بودن ، اسلام  بی تفاوت و سازشکار با ظالمان وستمگران ، اسلام غرب زده و غربگرا ، اسلام من در آوردی و خود باخته و اسلام لیبرالی متهم می کنید که فرهنگ اسلام را نمی شناسند و از تاریخ و تاریخ صدر اسلام بی خبرند .

آنها را به زبیر و اشعت بن قیسها تشبیه می کنید ، زبیر ، طلحه وعائشه جنگ جمل را بوجود آوردند ، قبل از شروع جنگ همین زبیر و همراهان چه جنایت هایی در بصره نکردند ، خزانه بیت المال را تصرف کردند  وعثمان بن حنیف آن مرد متقی و صحابه پاکدامن پیامبر ( ص ) و استاندار حضرت علی (ع) در بصره را با کتک و شکنجه از بصره بیرون کردند .

 آیا این حرکت ها و جبهه گیری ها با روش پیامبر ( ص ) و ائمه اطهار ( ع ) و کتاب مقدس ما قرآن سازگاری دارد ؟ چرا در میان مردم یاس و ناامیدی با این سیاه نمایی ها ایجاد می کنید تا به سوی صندوق های رای نیایند و حق سرنوشت خود را از دست بدهند ؟

آیا شما و امثال شما با این افکار و انتشار چنین نوشته  ها و کلیپ هایی مردم را از نظام و رهبری جدا نمی  کنید ؟ چرا شک و تردیدها را دامن می زنید ؟ چرا به جای انتقاد های سازنده و پیشنهاد های بهتر میان مردم تفرقه ایجاد می کنید  ؟ این را بدانید افرادی که سخنان شما را باور می کنند و اعتقاد پیدا می کنند به رهبری ونظام و اسلام بر نمی گردند ، این افراد امیدهای خود را از دست می دهند و به مسلک های دیگر می روند و به آغوش دشمنان اسلام پناه می برند .

و این را هم می دانید  در مورد تصمیم های اساسی کشور ، جنگ و صلح و دفاع ، پیمان ها و قرارداد ها تمام دستگاههای اجماع ساز مشورتی کشور سر پرستی می کنند .

وقتی که دشمن احساس کند نفاق و پراکندگی و تشتت و تفرقه در ایران زیاد است آنها هم اهتمامی برای حل مسائل ایران نمی کنند. این درگیری ها حتی اعتماد دنیا‌ را نسبت به ما از دست می دهند. من معتقد هستم این آقایان نه منافع کشور که حتی باورهای خودرا هم دنبال نمی کنند . برخی دوستان سنگ هایی را هل می دهند که دشمنان ما می خواهند .

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *