چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - Wednesday 24 April 2024

روایت تصویری رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” از برگزاری ” پنجمین کنگره ی معلمّان و بیش از 1100 دانش آموز شهید آموزش و پرورش منطقه 16 تهران “

روایت تصویری رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” از برگزاری ” پنجمین کنگره ی معلمّان و بیش از 1100 دانش آموز شهید آموزش و پرورش منطقه 16 تهران “

 

” قادر پیراسته ” دبیر اجرایی ستاد برگزاری کنگره و معلّمان و بیش از 1100 شهید دانش آموز منطقه 16 تهران در حاشیه این مراسم در گفتگویی با ” رواپرس ”  پیروی از منویّات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین ، زنده نگاه داشتن یاد ، نام و خاطره شهدا ، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قدیم به نسل های بعدی را از اهداف اصلی برگزاری این کنگره اعلام نمود.

 

 

رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس “ ( دارای مجوز انتشار 3 زبانه فارسی _ عربی و انگلیسی ) .

 

 

به گزارش خبرنگار گروه ایثار و مقاومت دفتر تهران این رسانه ، عصر سه شنبه بیستم اردیبهشت ماه پنجمین کنگره ی معلمان و بیش از 1100 دانش آموز شهید آموزش و پرورش منطقه 16 تهران به میزبانی تالار اجتماعات مجتمع آموزشی دکتر شریعتی بر گزار شد .

 

 

 

مراسم مذکور با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و سپس با نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران تداوم یافت ، سپس ” سیّد حمید رضا ابراهیم نژاد ” مدیر آموزش و پرورش منطقه ی 16 تهران ضمن عرض خیر مقدم به خانواده ی شهدا ، مسئولان لشگری و کشوری حاضر در نشست و ادای احترام محضر روح پر فتوح شهدا همچنین آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام عظمای ولایت در سخنانی ابراز داشت :

 این کنگره در سال 1397 به همّت همکار عزیزمان آقای « پالیزدار » مدیریت اسبق و محترم این اداره پایه گذاری و این کار بسیار ازشمند و ماندگار تا به امروز هر ساله با قوّت برگزار گردیده است ،  ایشان در ادامه یادآور شد از 3900 شهید عزیز دانش آموز شهر تهران  ، 1100 شهید دانش آموز متعلّق به منطقه ی 16 بوده که حدوداً 30 درصد شهدای دانش آموز جاودانه شهر تهران را شامل می شود.

” ابراهیم نژاد “ در پایان نیز یاد و خاطره 40 پرچمدار معلّم شهید منطقه 16 ، 70 دانش آموز شهید دبیرستان دکتر شریعتی ، 55 دانش آموز شهید دبیرستان شهید الهی ، 42 دانش آموز شهید دبیرستان سیّد فاطمی و 34 دانش آموز هنرستان شهید فولادوند را گرامی داشت.

 

 

 

 

 

سردار سرتیپ پاسدار حسن زاده ” فرمانده سپاه حضرت محمّد رسول الله ( ص ) تهران بزرگ ، ” علیرضا کریمیان ” مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ، ” رزّاقی ” مدیر کل امور شاهد و ایثارگران از دیگر سخنران این کنگره بودند که حضّار از بیانات آنان بهره مند گردیدند.

 

 

 

سردار سرتیپ پاسدار حسن زاده ” فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله ( ص ) تهران بزرگ مطالب مهمّی را در خصوص گام دوّم انقلاب و جهاد تبیین ایراد و در این خصوص ابراز داشتند از مولّفه های جهاد تبیین قوی شدن در مقابل تحریفات دشمن است و سه گام اساسی از مولّفه هایی که شهدا به ما آموختند بصیرت عمل به موقع انقلابی و ثبات قدم است .

همزمان با طنین اندازشدن صلوات خاصه و ورود پرچم متبرّک به ضریح نورانی هشتین خورشید آسمان ولایت حضرت ثامن الحجج ( ع ) توسط خادمیاران « وقف و نذر رسانه رضوی » و حضور یک شهید گمنام و نفس گرم “ نیک بختیان ” مداّح حاضر در نشست ؛ فضای دل انگیز معنوی _ قدسی و رضوی زاید الوصفی بر مراسم مستولی گردید.

 

 

 

 

” دکتر باقرزاده ” معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نیز در پایان برنامه با بیان اینکه شهدا گمنام در زمینند و معروفترین در آسمانها با تشکر فراوان از برگزار کنندگان ؛ از آمادگی خویش جهت برگزاری کنگره به سبب اثر بخشی بیشتر در جهاد تبیین در برنامه ای جداگانه برای دانش آموزان و نوجوانان خبر داد.

” قادر پیراسته “ دبیر اجرایی ستاد برگزاری کنگره و معلمان و بیش از 1100 شهید دانش آموز منطقه 16 تهران در حاشیه این مراسم در گفتگویی با ” رواپرس ”  پیروی از منویّات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین ، زنده نگاه داشتن یاد ، نام و خاطره شهدا ، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قدیم به نسل های بعدی را از اهداف اصلی برگزاری این کنگره اعلام نمود.

پیراسته ضمن تقدیر از حضور دلگرم کننده و افتخار آمیز خانواده مکرّم شاهد ، جمع کثیری از ایثارگران و رزمندگان دوران مقدّس ، معاونین آموزشی و پرورشی اداره کل شهر تهران ، مدیران و معاونین پرورشی مناطق شهر تهران ، مدیران تمامی مراکز آموزشی منطقه مقدم آنان را گرامی داشت .

این رسانه مراتب امتنان کامل خویش را از تعامل ارزنده و کار آمد « منیر فاضل حسن آبادی » مشاور امور بانوان و سرپرست روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 16 با گروه اعزامی این مجموعه خبری اعلام داشته تداوم بهروزی های ایشان را از درگاه ایزد منّان خواهان است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *