جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

” فاطمه شصتی ” : صدر نشینی هفته اوّل کشورمان در لیگ ملّت ها ، مرهون درخشش ستارگان آریایی و … می باشد .

” فاطمه شصتی ” : صدر نشینی هفته اوّل کشورمان در لیگ ملّت ها ، مرهون درخشش ستارگان آریایی و … می باشد .

رواپرس ، سرویس ورزشی ؛

مربی _ داور فدراسیون والیبال ، دبیر هیئت والیبال شهرستان پاکدشت ” فاطمه شصتی ” ؛

روزهای گذشته در حالی تیم ملی والیبال مردان کشورمان توانست صدر نشینی لیگ ملت ها را از آن خود نماید که بدون انجام بازی های تدارکاتی پای به عرصه این رقابت ها گذارده بود ، مطلب حائز اهمیتی که نه تنها موجبات شگفتی و تحسین تعقیب کنندگان را بهمراه داشت بلکه توانست با اتّکال به درخشش ستاره های آریایی افق مشعشع مستقبل این رشته را در نزد والیبال دوستان کشورمان و سایرین وسعت بخشد .
بنا برآنچه گذشت تیم ملی کشورمان ایران در سه بازیِ هفته اوّل لیگ ملت‌ها با ترکیبِ همیشگی در برابر رقیبان صف آرایی و با همسازی و هم افزایی در دریافت ، پاس و حمله‌های متفاوت توانست ۹ امتیاز کامل را کسب نماید .

در بازی روز اوّل تصمیم صحیح و به موقع کادر فنّی در خصوص جایگزینی « فیّاضی » روحیه را به اردوی ایران تزریق ، اسباب بازگشت تیم به بازی را مهیا نمود ، مداری که در ادامه با قدرت بازیکنان کشورمان در سرویس های با ریسک بالا ؛ ابتکار عمل را از « جیانلی » پاسور نامدار ایتالیایی ها سلب و نتیجه دلخواه را از آن کشورمان نمود.

در دومین روز از بازی های هفته اوّل ، ایران با یک تغییر جزئی و آوردن « مجرّد » ، جوان ِ سرعتی به جای « شفیعی » در برابر میزبان قرار گرفت و با تکیه بر داشته هایش توانست در سه ست پیاپی چین را شکست داده و دیوار آن را فرو بریزد .

در روز سوم هفته اوّل ، مردان والیبال کشورمان با روحیه ای دوچندان مقابل آلمان ها رویارو و با دفاع های بی نقص « موسوی » ژرمن ها را در هم کوبیدند .

گفتنی است « امیر غفور» ستاره‌ی آسمان تیم ملی در این روزها در دوبازی اوّل ، « موسوی » و « فیاضی » مشترکاً در بازی سوم امتیازآورترین بازیکنان زمین شدند .

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *