جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

مادران دارای بیش از ۳ فرزند و کنشگران فرزندآوری در شهرقدس تجلیل شدند

مادران دارای بیش از ۳ فرزند و کنشگران فرزندآوری در شهرقدس تجلیل شدند

کنشگر اجتماعی در نشست صمیمی «مادرانه‌ها، فرزندان سرمایه‌های زندگی» که در شهرقدس برگزار شد گفت: معتقدم فرزندآوری رسالتی در جامعه اسلامی است و مادران عهده‌دار این رسالت هستند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، نشست صمیمی «مادرانه‌ها، فرزندان سرمایه‌های زندگی» به مناسبت هفته ملی جمعیت، با حضور مادران دارای ۳ فرزند و بالاتر، با همکاری کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده، قرارگاه فرهنگی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قدس در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی حضرت باقرالعلوم (ع) برگزار شد.
فاطمه معروفی، مسئول کانون خدمت بانوان و خانواده رضوی اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست صمیمی برای شبکه سازی بین بانوان شرکت کننده در شکوه رضوی و تبلیغ و تبیین فرزندآوری در جامعه اسلامی است.
خانم ابراهیم آبادی، میهمان ویژه و کنشگر اجتماعی و نمونه کشوری، ضمن اشاره به شرایط بارداری‌های متعددی که گذرانده بود، گفت: تمام این مشکلات را تحمل کردم، چون معتقدم فرزندآوری رسالت ماست نه کمتر و نه بیشتر و مادران این رسالت را بر عهده‌ دارند.

عیسایی، خادمیار رضوی و کارشناس طب سنتی در ادامه این نشست نکاتی در خصوص افزایش میزان سلامتی با استفاده از تغذیه سالم، راه‌های پیشگیری از بیماری، پرهیز از مصرف مواد غذایی ناسالم، تنظیم ساعت خواب و تاثیر آن بر سلامتی، فعالیت‌های روزانه و علت خستگی ناشی از بی‌تحرکی، حالات روحی و روانی و کنترل احساسات و فواید آن بر صحت و سلامتی توضیحاتی ارائه داد.
در پایان این برنامه از مادران دارای ۳ فرزند و بالاتر که در طرح شکوه مادری آستان قدس رضوی شرکت کردند تجلیل به عمل آمد و از مادرانی که به تشویق کنشگران فرزند آوری زایمان سوم را پشت سر گذاشتند و صاحب فرزند شده بودند، دو ساک لوازم کودک هدیه شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *