شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جشنواره رضوی «هشتمین آفتاب» در گراش فارس مجازی برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جشنواره رضوی «هشتمین آفتاب» در گراش فارس مجازی برگزار شد
ششمین جشنواره رضوی «هشتمین آفتاب» شهرستان گراش در استان فارس به صورت پخش زنده از شبکه های مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از فارس، دبیر اجرایی ششمین جشنواره و همایش رضوی «هشتمین آفتاب» گفت: هر ساله این جشنواره همزمان با دهه کرامت با سه بخش اصلی در شهرستان گراش در جنوب استان فارس برگزار می شود اما امسال بدلیل شرایط خاص بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن در قالب مجازی و زنده از شبکه اجتماعی پخش و منتشر شد.

محمد شامحمدی، با اشاره به برگزاری جشنواره در سه بخش اصلی افزود: ساخت مکان جشنواره با طراحی حجمی الگوبرداری شده از المان های صحن انقلاب، اجرای برنامه‌های روزانه کاروان زیر سایه خورشید شامل بازدید و دیدارهای عمومی از اماکن و شخصیت ها و اجرای امور مذهبی و غرفه های فرهنگی و هنری نمایشگاهی از جمله بخش های این نمایشگاه است.

وی، غرفه های فرهنگی هنری نمایشگاهی را شامل نمایش اشیا، داستان نویسی، کودکانه یا مهد الرضا(ع)، رادیو زایر و رادیو هشت ذکر کرد و گفت: مکان برگزاری جشنواره با طراحی صحن انقلاب در حسینیه ابوالفضل(ع) همانند سال‌های قبل آماده و برنامه‌ها به شکل پخش زنده بدون حضور مردم و تجمعات عمومی برگزار شد.

به گفته شامحمدی، برگزاری همایش و جشنواره رضوی عرض ارادت و توسل علاقه‌مندان به امام رضا(ع) است که با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و ‌معنوی در ترویج فرهنگ رضوی برای همشهریان بویژه جوانان برگزار می شود.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره و همایش رضوی «هشتمین آفتاب»، تصریح کرد: امسال تولید محتوا برای فضای مجازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با شرایط از جمله پخش هر شب یک کلیپ اختصاصی همراه با سه مسابقه و برنامه عکس مشهد از دیگر بخش‌های این جشنواره بود.

وی گفت: قطعا مطرح کردن نقاط قوت مایه دلگرمی همچنین نقاط ضعف سبب تقویت برنامه ها‌ و رفع نواقص و آسیب شناسی برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در سال های آتی می شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *