پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

فریاد دانشجویان همزمان با حضور «کامالا هریس»: حمایت از اسرائیل را متوقف کنید

فریاد دانشجویان همزمان با حضور «کامالا هریس»: حمایت از اسرائیل را متوقف کنید

شماری از دانشجویان میشیگان آمریکا همزمان با حضور «کامالا هریس» معاون رئیس جمهوری این کشور در دانشگاه، علیه جنایت های رژیم صهیونیستی شعار داده و خواهان پایان حمایت واشنگتن از این رژیم شدند ، تظاهرات کنندگان با برافراشتن پرچم فلسطین در داخل دانشگاه به حرکت در آمده و شعارهایی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی و در حمایت از فلسطین سر دادند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، همزمان با حضور کامالا هریس معاون جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به دانشگاه میشیگان برای ایراد سخنرانی، شماری از دانشجویان علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی در داخل این دانشگاه تظاهرات کردند.

دانشجویان در این تظاهرات اعتراضی پرچم فلسطین را در دست داشتند و شعار « انتفاضه، انتفاضه» و « تنها یک راه حل وجود دارد؛انتفاضه، انتفاضه» سر دادند.

تظاهرات کنندگان با برافراشتن پرچم فلسطین در داخل دانشگاه به حرکت در آمده و شعارهایی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی و در حمایت از فلسطین سر دادند.

آن ها همچنین «فلسطین را آزاد کنید» را فریاد زدند.

دانشجویان دانشگاه میشیگان همچنین در مقابل ورودی دانشگاه تجمع کردند و به ایراد سخنرانی علیه سیاست آمریکا در حمایت از اشغالگری رژیم صهیونیستی پرداختند.آن ها در ادامه خواستار توقف حمایت ها از رژیم صهیونیستی و تایید حق مردم فلسطین برای زندگی در سرزمین خود بدون هیچ گونه اشغالگری شدند.

یکی از شرکت کنندگان در این اعتراضات شعار «حمایت مالی از جنایت های اسرائیل را متوقف کنید و حتی یک سِنت دیگر به اسرائیل ندهید» را سر داد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *