جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

وزیرکشور: با عاملان حادثه مشهد برخورد خواهد شد

وزیرکشور: با عاملان حادثه مشهد برخورد خواهد شد

* این یک اقدام تروریستی بسیار شنیع بود که علیه سه تن از افراد مجاهد، پرتلاش و خدمتگزار مردم اتفاق افتاد و به شدت این حرکت را محکوم می‌کنیم ، این واقعه تلخ نشان از آن دارد دشمن دست از ترویج نفاق برنداشته و تروریسم زاده نگاه استکباری است. داعش و گروههای دیگر تروریستی را اینها درست کردند.

 وزیر کشور گفت: با افراد ترویج دهنده تفکر و جریان تکفیری و عاملان حادثه تروریستی مشهد برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران درباره جنایت روز سه شنبه در حرم امام رضا (ع) گفت: این یک اقدام تروریستی بسیار شنیع بود که علیه سه تن از افراد مجاهد، پرتلاش و خدمتگزار مردم اتفاق افتاد و به شدت این حرکت را محکوم می‌کنیم.

وزیر کشور با عرض تبریک و تسلیت  شهادت یکی از این سه برادر بزرگوار  خدمت بقیه الله و اقوام و ارزوی سلامتی هر برای دو عزیز دیگر، اظهار داشت: این واقعه تلخ نشان از آن دارد دشمن دست از ترویج نفاق برنداشته و تروریسم زاده نگاه استکباری است. داعش و گروههای دیگر تروریستی را اینها درست کردند.

وی اضافه کرد: امروز هم آبشخور فکری شان همان جریان فکری است که به خود اجازه می دهد در بهترین زمان و یکی از مقدس ترین مکان بدون هیچ جرمی که بتوانند ادعا داشته باشند و فرد مرتکب جرم، شتاختی از این افراد داشته باشد، این اقدام را انجام دادند.

رییس شورای امنیت کشور تاکید کرد:  این جریان کور و دست ساخته کشورهای غربی  و کسانی است که این فکر را ترویج می کنند بی شک با افراد ترویج دهنده این تفکر و عاملان این جنایت برخورد خواهد شد.

روحانیت همیشه در خط مقدم خدمت و هدف دشمن است

وزیر کشور تصریح کرد: این اقدام نشان می‌دهد روحانیت همیشه در خط مقدم خدمت و همچنین خط مقدم هدف دشمن بوده است‌، روحانیت همچنان پرقدرت در صحنه حاضر است و افتخار می‌کنیم این مجاهدان در کشور ما فعالیت بسیار دارند.

وی افزود: دشمن سعی دارد از اختلافات قومی مذهبی و بین ملتهای دوست استفاده کند که نخواهد توانست.

وحیدی با بیان اینکه بهترین جوانان افغانستان در مقابله با جریانات تکفیری جان خود را از دست دادند و ملت افغانستان آمریکا را با خفت از کشور خود بیرون کرد، تاکید کرد: این به جایگاه ملت افغانستان شائبه ای وارد نمی کند.

وی ادامه داد: ایران و افغانستان از یک ملت هستند که از ریشه و سابقه تمدنی مشترک برخوردارند و دشمن تلاش در ایران هراسی بین مردم افغانستان و افغانستان هراسی بین مردم ایران دارد که موفق نخواهند شد.

رئیس شورای امنیت کشور با قدرانی  از کسانی که این جریان تروریستی را محکوم کردند، گفت: انتظار داریم همه افرادی که حرفشان شنیده می شود این اقدام را محکوم کنند.

وی افزور: از غرب و آمریکا انتظار محکوم کردن نداریم چون خود موجب به وجود آورنده این تفکر هستند و این محکوم نکردنشان که آنها حامی این تفکرات هستند.

وزیر کشور تاکید کرد: همه ریشه‌های تروریستی و جریاناتی که خط دادند، شناسایی خواهند شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *