سه شنبه 28 فروردین 1403 - Tuesday 16 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / وجود بارگاه نورانی امام رضا(ع) لطف خداوند نسبت به ایران است

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / وجود بارگاه نورانی امام رضا(ع) لطف خداوند نسبت به ایران است
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود بارگاه نورانی امام رضا(ع) در ایران لطف خداوند نسبت به این سرزمین است.

به گزارش آستان نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی؛ نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی جشن‌های زیر سایه خورشید گفت: وجود امام رضا(ع) چون خورشید فروزانی برای همه عالم است و وجود بارگاه نورانی این امام همام و فرزندان ائمه در کشور، برکت و لطف خداوند نسبت به ایران اسلامی را نشان می دهد.
وی با اشاره به اینکه به برکت و آبروی وجود اهل بیت(ع) حیات در روی زمین وجود دارد، گفت: اگر ائمه اطهار (ع)وجود نداشته باشند، دنیایی هم نخواهد بود. همان طور که اگر روح از بدن انسان جدا شد انسان از بین می رود، اگر معصوم و امام معصوم هم در عالم نباشد، دنیا متلاشی خواهد شد.
حسینی با اشاره به اینکه همه عالم به امام رضا(ع) وابسته است، ادامه داد: امام رضا(ع) در حدیث شریف «سلسله الذهب» جایگاه حیاتی خود را تعریف می کند.
امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه انسان به میزان توجه به احکام الهی رشد می کند، اضافه کرد: توجه به این شخصیت عالم گیر برکت های فراوانی برای انسان دارد، اگر قلب و اندیشه انسان متوجه مادیات شد، انسان سقوط می کند.
وی خاطرنشان کرد: شهر قم نیز به برکت وجود مقبره مطهره حضرت فاطمه معصومه(س)، مرکز علم، معرفت و علوم تشیع است و امروز شهر قم، مرکز علم و تغییرات جهانی در مباحث مختلف فرهنگی است.
حسینی وجود امام رضا (ع) را برکتی برای ایران اسلامی دانست و ادامه داد: باید ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و با کمترین تجمع، میلاد این امام گرامی داشته شود و همه دستگاه ها با توجه به اهمیت حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری لازم را داشته باشند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *