پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / شیعه مدیون هجرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / شیعه مدیون هجرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است
آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار کاروان «زیر سایه خورشید» اعزامی به استان قزوین گفت: شیعه مدیون هجرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است.

به گزارش آستان نیوز، آیت الله عبدالکریم عابدینی؛ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با اعضای کاروان زیرسایه خورشید گفت: کشور و مردم ما بسیار مدیون سه جریان حضور امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و احمدبن موسی(ع) هستند، زمانی که حضرت مجبور به هجرت به طوس شدند در پی این هجرت دو هجرت بانوی قم حضرت فاطمه معصومه (س) و احمدبن موسی(ع) رخ داد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز که تاریخ را مطالعه می کنیم و تفسیر این سه هجرت را مدنظر قرار می‌دهیم، شاهدیم تمام مسیری که از عطر حضور این سه عزیز برخوردار شده است پیرو و دوست‌‌دار اهل بیت(ع) شده اند. هیچ کدام از این سه بزرگواران حرکت و هجرتی دنیوی نداشتند بلکه یک هجرت اجباری بود که با توطئه دشمنان صورت گرفته بود اما خداوند این تهدید دشمن را به فرصتی برای مسلمانان تبدیل کرد.
با حضور شما عزیزان بوی عطر آستان قدس رضوی در استان و شهر ما مهمان شد، مردم ما دلبسته محبت امام رضا(ع) هستند.
در این ایام که درگیر ویروس کرونا هستیم مردم ما بسیار دلگرفته و ناراحت بودند که حرم امام رضا(ع) در مشهد خالی از زائر و غیرفعال بود. امیدوارم با عنایت الهی بزودی این مسائل حل شود و ما شاهد حضور حداکثری زوار رضوی در حرم امام رضا علیه السلام باشیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *