پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارائه 8200 خدمت رایگان در بیمارستان سیار رضوی مستقر در مهرستان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارائه 8200 خدمت رایگان در بیمارستان سیار رضوی مستقر در مهرستان

 

*در مجموع دو هزار و 719 بیمار از خدمات ویزیت فوق تخصص نوزادان و فوق تخصص گوش، حلق و بینی و متخصصان جراحی عمومی، اطفال، ارولوژی و داخلی در این بیمارستان استفاده کردند.
* ویزیت پزشک متخصص داخلی با 865 نفر بیشترین تعداد مراجعان را در اردوی پزشکی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به خود اختصاص داد،  355 بیمار نیز از خدمات زنان و مامایی، 145 بیمار از خدمات بینایی‌سنجی و 25 بیمار از خدمات جراحی سرپایی در این اردوی جهادی بهره‌مند شدند.

*خدمات معاینه، آموزش و کشیدن دندان نیز توسط دندان‌پزشک به 460 بیمار در اتوبوس مجهز به یونیت‌های دندان‌پزشکی بیمارستان سیار رضوی ارائه شد.
*سه هزار و 950 بیمار از خدمات دارویی رایگان اردوی جهادی سردار شهید حاج قاسم بهره مند و  در مجموع 377 بیمار محروم شهرستان مهرستان از خدمات پاراکلینیکی سونوگرافی، رادیولوژی و آزمایشگاه سامانه در اتوبوس بیمارستانی مجهز به این خدمات استفاده کردند.

جانشین رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی از ارائه هشت هزار و 261 خدمت متنوع و رایگان پزشکی و دارویی در بیمارستان سیار رضوی مستقر در شهرستان مهرستان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

محمود ابراهیمی در گفت‌وگویی ابراز کرد: این خدمات درمانی تخصصی به چهار هزار و 867  مراجعه‌کننده در نخستین مأموریت داخل کشور سامانه سیار بیمارستان رضوی با چهار دستگاه اتوبوس بیمارستانی خود در قالب اردوی جهادی «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» از ششم تا نهم اسفند سال جاری در مهرستان ارائه شد.
وی با تأکید بر اینکه سامانه سیار بیمارستان رضوی در قالب چهار دستگاه اتوبوس مجهز به امکانات اتاق عمل، اتاق ویزیت و بستری، دندان‌پزشکی و آزمایشگاه، سونوگرافی و رادیولوژی در مهرستان مستقر شده بود، گفت: در مجموع دو هزار و 719 بیمار از خدمات ویزیت فوق تخصص نوزادان و فوق تخصص گوش، حلق و بینی و متخصصان جراحی عمومی، اطفال، ارولوژی و داخلی در این بیمارستان استفاده کردند.
جانشین رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی با بیان اینکه ویزیت پزشک متخصص داخلی با 865 نفر بیشترین تعداد مراجعان را در اردوی پزشکی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به خود اختصاص داد، افزود: 355 بیمار نیز از خدمات زنان و مامایی، 145 بیمار از خدمات بینایی‌سنجی و 25 بیمار از خدمات جراحی سرپایی در این اردوی جهادی بهره‌مند شدند.
ابراهیمی ادامه داد: خدمات معاینه، آموزش و کشیدن دندان نیز توسط دندان‌پزشک به 460 بیمار در اتوبوس مجهز به یونیت‌های دندان‌پزشکی بیمارستان سیار رضوی ارائه شد.
وی با اشاره به بهره‌مندی سه هزار و 950 بیمار از خدمات دارویی رایگان اردوی جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: در مجموع 377 بیمار محروم شهرستان مهرستان از خدمات پاراکلینیکی سونوگرافی، رادیولوژی و آزمایشگاه سامانه در اتوبوس بیمارستانی مجهز به این خدمات استفاده کردند.
جانشین رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی گفت: همچنین 230 بیمار از خدمات بستری موقت، نوار قلب، تزریقات و پانسمان بیمارستان سیار رضوی مستقر در این شهرستان سیستان و بلوچستان بهره‌مند شدند.
وی به همکاری معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی و برخی از نهادهای نظامی و دولتی استان سیستان و بلوچستان در برگزاری این اردوی جهادی اشاره و اضافه کرد: بیش از 30 نیروی خادمیار سلامت و افتخاری اعم از پزشک، پرستار، تکنسین و… از مشهد و زاهدان در این اردوی جهادی بنیاد سلامت آستان قدس رضوی حضور داشتند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *