پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاري جشنواره ادبي «طوبي» به مناسبت ماه مبارک رمضان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاري جشنواره ادبي «طوبي» به مناسبت ماه مبارک رمضان
معاون فرهنگي و دانشجويي دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) از برگزاري «جشنواره ادبي طوبي» به مناسبت ماه مبارك رمضان خبر داد.

 حجت‌الاسلام و المسلمين متين قرباني با بيان اين خبر گفت: «جشنواره ادبي طوبي» با هدف پاسداشت تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت و تقويت روحيه در مبارزه و پيشگيري از بيماري كرونا با رويكرد فرهنگي هنري و تكريم ارزش هاي ماه رمضان، در فضاي مجازي ويژه دانشجويان و كارمندان دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) در دو قالب شعر و متن ادبي برگزار مي شود.
وي افزود: عموم دانشجويان و كارمندان دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) مي‌توانند اشعار خود را با موضوعات طنز، تقدير از حافظان سلامت و كادر درمان، تقدير از نيروهاي جهادي و معنويت ماه رمضان در قالب شعرهاي كلاسيك و نو ارسال كنند.
معاون فرهنگي و دانشجويي دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) 17 ارديبهشت ماه را آخرين زمان ارسال آثار براي جشنواره ادبي طوبي ذكر و خاطرنشان كرد: شاعراني كه اشعارشان برگزيده شود علاوه بر اهداء هدایا، اجراي زنده در اينستاگرام هم خواهند داشت.
قربانی همچنین به برگزاري «پويش دلنوشته سحري»، اشاره کرد و گفت: عموم دانشجويان مي‌توانند در ماه مبارك رمضان و فرصت بهره‌مندي از سحرهاي اين ماه با بركت، دلنوشته هاي سحري خود را بصورت متن و صوت خود به آي دي sapp.ir/farhangi_iru  در پيام‌رسان سروش ارسال كنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *